حضور قرآن‌آموزان مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) در سیمای قرآن
کد خبر: 3737639
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

حضور قرآن‌آموزان مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) در سیمای قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ قرآن‌آموزان قرآنی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل در برنامه 1452 حضور یافتند و به ارائه مهارت‌های خود پرداختند.

به گزارش ایکنا؛ نونهالان و نوجوانان قرآن‌آموز دخترو پسر، مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل به همراه مربیان، مهمانان و مسئولان ویژه برنامه، در برنامه بشارت طرح ۱۴۵۲ شرکت کردند وبا ارائه محفوظات خود، درکنار دیگر رقبا خود را محک زدند.
دراین برنامه، نوجوانان دختر و پسر قرآن‌آموز گوشه‌ای از آموزه‌های قرآنی و معارف خود را برای بینندگان قرآن ارائه کردند. همچنین مسئولان این مرکز با ارائه راهکارها و برنامه‌های بلندمدت مؤسسه به ارائه فعالیت‌های این مرکز قرآنی پرداختند.
مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) با آمادگی که در این دوره از برگزاری طرح 1452 دارد، موفق شده است که در هشت گروه آموزشی، بیشتر در رشته‌های حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم شرکت‌کننده تربیت کند و امید است که بتواند در این آزمون موفقیت‌هایی را در کارنامه کاری خود به ثبت برساند.
یادآور می‌شود، تعداد 20 نفر از قرآن‌آموزان این مرکز در برنامه طرح ملی 1452، طی روزهای  پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مرداد ماه شرکت کردند.
انتهای پیام

captcha