مردم لبنان در جنگ 33 روزه واژه مقاومت را معنا کردند
کد خبر: 3738464
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
بيانيه موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به مناسبت سالروز مقاومت اسلامي؛

مردم لبنان در جنگ 33 روزه واژه مقاومت را معنا کردند

گروه جهاد و حماسه ــ در بخشی از بیانیه موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به مناسبت سالروز مقاومت اسلامي آمده است: مردم لبنان در این جنگ بار دیگر واژه مقاومت را برای مظلومین و مستضعفین جهان معنا کردند حتی امروز پس از گذشت 12 سال، رسوایی اسرائیل در این جنگ نه تنها در ابعاد نظامی و سیاسی بلکه حتی در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی نیز قابل بررسی است.

بيانيه موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به مناسبت سالروز مقاومت اسلاميبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب و دفاع مقدس، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت 23 مردادماه؛ سالگرد مقاومت و پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه، بیانیه‌ای را صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: امروز 23 مرداد سالگرد مقاومت و پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه مقابل رژیم صهیونیستی است که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان «روز مقاومت اسلامی» نام گذاری شده است. این موفقیت بار دیگر نشان داد که تجهیزات پیشرفته ارتش رژیم غاصب اسرائیل در برابر اراده مسلمین جهان و به خصوص مسلمانان ستمدیده جنوب لبنان همچون تار عنکبوتی بیش نیست و حیثیت این رژیم جعلی بیش از پیش زیر سوال رفت.

در ادامه بیانیه آمده است: مردم لبنان در این جنگ بار دیگر واژه مقاومت را برای مظلومین و مستضعفین جهان معنا کردند حتی امروز پس از گذشت 12 سال، رسوایی اسرائیل در این جنگ نه تنها در ابعاد نظامی و سیاسی بلکه حتی در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی نیز قابل بررسی است.

در پایان این بیانیه آمده است: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این روز، به عنوان بزرگترین موزه «دفاع» در جهان اسلام همواره حامی مقاومت‌های اسلامی در جای جای دنیا بوده و امضای تفاهمنامه همکاری با موزه ملیتا در لبنان که حافظ بخشی از آثار مقاومت جانانه 33 روزه مردم این کشور است از جمله فعالیت‌های موزه در این راستاست.وَ مَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ. (سوره مائده آیه 56)؛ و كسي كه خدا و رسولش و اين مؤمنين را دوست بدارد از حزب خداست، پس همانا حزب خدا غالب مي‌باشند.

انتهای پیام

captcha