برپایی کلاس اندیشه اسلامی در سومین روز «اسوه»
کد خبر: 3739987
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

برپایی کلاس اندیشه اسلامی در سومین روز «اسوه»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی طرح اسوه گفت: یکی از مفیدترین برنامه‌های ادوار اخیر برگزاری کلاس درس اندیشه اسلامی در این طرح بوده است.

به گزارش ایکنا به نقل از دبیرخانه طرح آموزشی - تربیتی اسوه، برگزاری کلاس درس اندیشه اسلامی با حضور شبیر فیروزیان، مهم‌ترین برنامه روز گذشته ۲۸ مردادماه ۹۷ بود که در این کلاس، مطالبی درباره جایگاه و نقش ولی‌فقیه، دامنه اختیارات و پاسخ به شبهات حول محور سرفصل امامت بیان شد که مورد توجه ویژه قاریان عضو قرار گرفت.

حجت‌الاسلام شهاب­‌الدین غفاری، معاون پرورشی طرح اسوه درباره کیفیت برگزاری این کلاس گفت: یکی از مفیدترین برنامه‌های ادوار اخیر برگزاری کلاس درس اندیشه اسلامی بوده است. در این دوره، مطالبی بسیار چالشی حول سرفصل امامت به­ صورت مباحثه و میزگرد در دستور کار قرار گرفت که موجب رضایت‌‌مندی قاریان عضو شد.

در روز سوم نهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی قاریان نوجوان و جوان قرآن کریم(اُسوه)، برنامه­‌های دیگری نیز به اجرا درآمد که شامل برپایی کلاس درس درک معنای آیات با حضور محمود کریمی، برگزاری کلاس درس قواعد و مکالمه زبان عربی با حضور سیدامیر سجادپور، ورزش و تفریح، برگزاری کرسی‌های تلاوت اذانگاهی ظهر و مغرب، برگزاری نمازهای جماعت یومیه و برگزاری جلسات گفتمان معرفتی و بصیرتی است.

یادآور می‌شود، طرح آموزشی - تربیتی اُسوه از سال ۹۳ به همت جامعه فرهنگی قرآنی عصر و همکاری شورای عالی قرآن با سرمایه‌گذاری روی قاریان ممتاز نوجوان و جوان سراسر کشور و با طراحی نظامی جامع که ناظر به همه ابعاد تربیت یک قاری ممتاز در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، تدارک دیده شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام

 

captcha