اعطای جوایز در شأن شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن باشد
کد خبر: 3743033
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

اعطای جوایز در شأن شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی - قاری ملی قرآن با بیان اینکه اگر نکات آموزشی در فضای مسابقات قرآن گنجانده شود، می‌تواند شرکت‌کنندگان را به پیشرفت‌های لازم برساند، افزود: در این میان نباید از اعطای جوایز در شأن شرکت‌کنندگان غافل بمانیم؛ چرا که در سن‌های به مراتب پایین که مخاطب مسابقات هستند تشویق و به نوعی اعطای جایزه بسیار مهم است.

اعطای جوایز در شأن شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن باشد

مجید جدیدی، قاری ملی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی در حاشیه برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی پنجمین جشنواره گل‌های محمدی(ص) و گل‌های فاطمی(س) استان مرکزی اظهار کرد: از این مسابقات استقبال خوبی شد و شور و نشاط معنوی را در سطح استان ایجاد کرده است و کمتر مسابقه‌ای بوده که چنین جمعیتی را به خود جذب کرده باشد.

اعطای جوایز در شأن شرکت‌کنندگان
وی ادامه داد: در سن‌های به مراتب پایین که مخاطب این مسابقه هستند تشویق و به نوعی اعطای جایزه بسیار مهم است و با این طرز فکر که کار قرآنی و دینی است از تهیه جوایزی مناسب و در شان شرکت‌کنندگان نباید غافل شد و همچنین نباید سطح جوایز را پایین در نظر گرفت.
قاری ملی استان مرکزی افزود: اگر مباحث و نکات آموزشی در فضای این مسابقات گنجانده شود، می‌توان آینده شرکت‌کنندگان را جهت دهی و آن‌ها را به پیشرفت‌های لازم رساند.

لزوم گنجاندن نکات آموزشی در مسابقات قرآنی
جدیدی تاکید کرد: کسی به صرف شرکت در مسابقه، مهارت کسب نمی‌کند اما، اگر بتوان شرایطی را ایجاد کرد که افراد شرکت‌کننده از ضعف‌های خود اطلاع پیدا کنند و با اساتید آشنا شوند فرصت‌های خوبی برای کسب مهارت آن‌ها بوجود می‌آید.
وی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی پنجمین جشنواره گل‌های محمدی(ص) و گل‌های فاطمی(س) استان مرکزی در شهر نراق را خوب ارزیابی کرد و گفت: اینکه محل برگزاری مرحله استانی این قیبل مسابقات را در بین شهرستان‌ها توزیع می‌کنیم، حرکت مناسبی است.
این قاری ملی بیان کرد: متاسفانه حضور مردم نراق را در این مسابقات شاهد نبودیم و اگر با اطلاع‌رسانی مناسب زمینه حضور و مشارکت مردم را در این مسابقات با ارزش فراهم سازیم بسیار خوب است چرا که انگیزه شرکت‌کنندگان را افزایش می‌دهد.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha