مقابل دشمنان دین و قرآن محکم و استوار باشید
کد خبر: 3745288
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

مقابل دشمنان دین و قرآن محکم و استوار باشید

گروه اجتماعی ـ در گلچینی از وصیت‌نامه شهید علی‎محمد فتح‌آبادی آمده است: «به برادرانم توصیه می‎کنم که اگر من شهید شدم سلاحم را برگیرند و راهم را ادامه دهند. امیدوارم بعد از مرگ من در مقابل دشمنان دین خدا و قرآن مثل کوه محکم و استوار باشید».

گلچینی از وصیت‌نامه شهید علی‎محمد فتح‌آبادی

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌محمد دارابی ‌فتح‌آبادی در پنجم تیرماه سال 1311 در روستای سراب غضنفر از توابع شهرستان دلفان به دنیا آمد پدرش رشیدخان و مادرش ماه‌نساء نام داشت در حد خواندن و نوشتن سواد داشت و در شانزدهم خرداد 64 در کرندغرب بر اثر اصابت گلوله به سر، سینه و پهلو و پا به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در روستای سراب‌غضنفر از توابع شهرستان دلفان به خاک سپرده شد.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید شهید علی‎محمد فتح‌آبادی می‎خوانیم: «هدف از این مجاهدت فقط برای رضای خدا و خشنودی قلب امام زمان(عج) و لبیک به امر حسین زمان، خمینی بت‌شکن است.به برادرانم توصیه می‎کنم که اگر من شهید شدم سلاحم را برگیرند و راهم را ادامه دهند تا پیروزی نهایی.و اما با همسر گرامیم، امیدوارم بعد از مرگ من ان‌چنان حجاب خود را حفظ نمیایید که رد شأن یک خانواده شهید گیرد.فرزندانم را طوری تربیت نمایید که همگی در خط امام و کاملاً انقلابی باشند، زیرا فرزند خوب یک نعمت است».

متن کامل وصیت‌نامه شهید علی‎محمد فتح‌آبادی
در وصیت‌نامه شهید علی‎محمد فتح‌آبادی آمده است: «این‌جانب علی‌محمد دارابی که حدود سه سال استبا جان و دل برای نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن مشغول مبارزه با دشمنان انقلاب می‎باشم و فقط برای رضای خداوند متعال و دستاوردهای آن مشغول مبارزه با دشمنان انقلاب هستم.هدف از این مجاهدت فقط برای رضای خداوند و خشنودی قلب امام زمان(عج) و لبیک به امر حسین زمان، خمینی بُت‌شکن است.
و اما صحبتم را با خانواده‌ام شروع می‎کنم به برادرانم توصیه می‎کنم که اگر من شهید شدم سلاحم را برگیرند و راهم را ادامه دهند تا پیروزی نهایی.
و اما صحبتم با همسر گرامیم، همسر عزیزم! امیدوارم بعد از مرگ من آن‌چمان حجاب خود را حفظ نمایید که در شأن یک خانواده شهید قرار گیرد و فرزندانم را طوری تربیت نمایید که همگی در خط امام و کاملاً انقلابی باشند، زیرا فرزند خوب یک نعمت است.
پسرم هوشنگ جان،! امیدوارم بعد از مرگ من در مقابل دشمنان دین خدا و قرآن مثل کوه محکم و استوار باشید و اگر شما در مقابل دشمنان اسلام استوار باشید ضمناً پدرت زنده است و زندگی را با شما ادامه می‎دهد».

انتهای پیام

captcha