برگزاری شب شعر آیینی «عطش عشق» در یزد
کد خبر: 3746471
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

برگزاری شب شعر آیینی «عطش عشق» در یزد

گروه اجتماعی- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد از برگزاری شب شعر آیینی «عطش عشق» در شهر حمیدیا با همکاری شورای شهر و شهرداری این شهر خبر داد.

برگزاری شب شعر آیینی «عطش عشق» در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، جواد برزگر، بخشدار مرکزی یزد صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر حمیدیا با اشاره به برگزاری موفق هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح شهر حمیدیا، اظهار کرد: عملکرد کتابخانه‌های عمومی این شهر و مجموعه شورای شهر و شهرداری حمیدیا، نتایج خوبی را در حوزه کتاب و کتابخوانی در این منطقه رقم زده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
وی همچنین با تأکید بر نقش نهادهای شهری از جمله بخشداری و شهرداری‌ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: آمادگی داریم تا در برنامه‌های ویژه فرهنگی به خصوص در حوزه کتابخوانی مشارکت فعال داشته باشیم و دستگاه‌های مختلف را برای یاری رساندن به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد بسیج کنیم.
بخشدار مرکزی یزد همچنین رشد کمی و کیفی شاخص‌های کتاب و کتابخوانی در شهر حمیدیا را رو به رشد ارزیابی و از عملکرد مطلوب اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد در این خصوص تمجیدکرد.
محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی یزد نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی حمیدیا و روند اجرای مصوبات پیشین انجمن ارائه کرد و با بیان این‌ که مشارکت شهروندان شهر حمیدیا در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است، بیان کرد: شهرستان یزد در هشتمین دوره این جشنواره با تلاش کارکنان و کتابداران خود و همراهی دستگاه‌های مشارکت‌کننده، موفق شد جزو سه شهرستان برتر استان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی قرار بگیرد.
رفیعی با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین، از برگزاری شب شعر آیینی «عطش عشق» در شهر حمیدیا با همکاری شورای شهر و شهرداری این شهر خبر داد.
یادآور می شود مشارکت شهرداری و شورای شهر حمیدیا در برگزاری شب شعر«عطش عشق»، پیگیری تأمین بودجه برای احداث کتابخانه در پارک عسکریه منطقه نجف‌آباد از محل اعتبارات ملی و استانی توسط شورای شهر حمیدیا و تقدیر از برگزیدگان هشتمین جشنواره رضوی کتابخوانی در شهر حمیدیا توسط شهرداری، از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

captcha