مسابقه کتاب‌خوانی ویژه محرم در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 3747878
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

مسابقه کتاب‌خوانی ویژه محرم در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادها به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برپایی نماز باشکوه ظهر و عصر روز عاشورا در حرم مطهر بانوی کرامت و فضاهای اطراف این آستان مقدس خبر داد.

مسابقه کتاب‌خوانی ویژه محرم در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم؛ همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام، مسابقه کتاب‌خوانی «بصیرت» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری از سوی حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مسابقه کتاب‌خوانی «بصیرت» ویژه ایام محرم برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب است که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل کتاب این مسابقه به آدرس www.quiz.amfm.ir مراجعه کنند.
گفتنی است مهلت شرکت در این مسابقه تا 8 آبان ماه 1397 اعلام‌شده است این در حالی است که اعلام برندگان این مسابقه 18 آبان 1397 خواهد بود.

همچنین مسابقه کتاب‌خوانی «پلاک عبرت» ویژه‌ی هفته دفاع مقدس نیز تا 6 مهر ماه برگزار خواهد شد و زمان قرعه‌کشی این مسابقه 10 مهر 1397 اعلام‌شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره 37175567-025 تماس بگیرند.


انتهای پیام

captcha