ولایت‌مداری؛ مهم‌ترین درس مکتب شهدا
کد خبر: 3748698
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

ولایت‌مداری؛ مهم‌ترین درس مکتب شهدا

گروه سیاسی- فرمانده سپاه البرز ولایت‌مداری را مهم‌ترین درس مکتب شهدا دانست و گفت: تا زمانی که مردم به وصیت شهدا که همانا پیروی از ولایت فقیه است عمل کنند دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

ولایت‌مداری؛ مهم‌ترین درس مکتب شهدا

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سید یوسف مولایی، 30شهریور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج با تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاسی از سالار و سرور شهیدان حسین(ع) در جبهه‌های حق علیه باطل مبارزه کردند و در راه دفاع از حقیقت جان خود را فدا کردند.
وی ولایت‌مداری و بصیرت را مهم ترین عامل پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون برای نابودی نظام نقشه‌های زیادی کشیدند اما ایستادگی ملت همه نقشه‎‌های آنان را نقش برآب کرده است.
فرمانده سپاه البرز تاکید کرد: تا زمانی که ملت ایران به مهم‌ترین پیام و وصیت شهدا که همانا پیروی از ولایت فقیه است عمل کنند دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
مولایی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: سپاه البرز در افتخارآفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس از پیشتازان جبهه حق علیه باطل بود و شهدای گرانقدری تقدیم آرمان‌های والای انقلاب اسلامی کرده است.
این مسئول بیان کرد: امسال هفته گرامیداشت دفاع مقدس با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا همراه شده و نخستین کنگره ملی شهدای استان البرز به مدت 6 روز در منطقه حصارک کرج نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha