کمک ۶۲۰ میلیون تومانی نیکوکار البرزی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد
کد خبر: 3750392
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

کمک ۶۲۰ میلیون تومانی نیکوکار البرزی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد

گروه اجتماعی ـ نیکوکار البرزی ۶ هزار بسته لوازم‌‌تحریر به ارزش ۶۲۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد هدیه کرد.

کمک ۶۲۰ میلیون تومانی نیکوکار البرزی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از کمیته امداد البرز، مدیر داخلی کارخانه زگال شمال اظهار کرد: حاج عباس تویسرکانی مالک کارخانه تولید لوازم‌تحریر و نیکوکار البرزی از سال ۱۳۴۶ با یک کارگاه کوچک در بازار تهران کار تولید لوازم‌تحریر را آغاز کرد و پس از مدتی در شهرک صنعتی بهارستان کرج با مشارکت یک شرکت آلمانی، کارخانه لوازم‌تحریر را راه‌اندازی می‌کند.
وی افزود: در سال‌های تحریم سرمایه‌گذار و شریک آلمانی ایران را ترک کرد و حاج عباس با خرید سهم او تنها مالک کارخانه می‌شود و در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان لوازم‌تحریر کشور است و ۲۷۰ نفر در کارخانه‌اش مشغول به کار هستند.
وی بابیان گوشه‌هایی از دوران سخت و پرتلاش زندگی حاج‌عباس گفت: حاج‌عباس همواره معتقد است به شکرانه برکتی که خداوند در کسب‌وکار به او عطا کرده باید از نیازمندان دستگیری کند و دراین‌بین نیز اهمیت ویژه‌ای برای کمک به دانش‌آموزان قائل است. او به ما و فرزندانش توصیه می‌کند با استفاده از بهترین مواد اولیه لوازم‌تحریر دانش‌آموزان نیازمند را تأمین کنید تا خدایی ناکرده کسی به دلیل عدم امکانات تحصیلی از علم‌آموزی و پیشرفت بازبماند و آینده‌اش تباه شود.
مدیر اجرایی کارخانه تولید لوازم‌تحریر زگال شمال ابرازکرد: حاج‌عباس به ما این نکته را گوشزد می‌کند که در آغاز سال تحصیلی خانوارهای ایرانی با عشق و ذوق و امید فرزندانشان را به مدرسه می‌فرستند ولی خانوارهایی هم هستند که در تأمین امکانات تحصیل بچه‌های خود ناتوان هستند و این موضوع همواره مرا رنج می‌دهد.
وی با اعلام اینکه شرکت زگال شمال ۷۲ هزار قلم انواع لوازم‌تحریر به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم به کمیته امداد تحویل داده است، گفت: حاج عباس تویسرکانی نیکوکار البرزی 6 هزار بسته لوازم‌تحریر به ارزش ۶۲۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد هدیه کرد.
مدیر اجرایی کارخانه زگال شمال از نیت خیر حاج‌عباس تویسرکانی برای توسعه این اقدام خیر در سایر استان‌ها به‌ویژه استان‌های مناطق محروم خبر داد و گفت: تاکنون بسته‌های لوازم‌تحریر حاج‌عباس برای استان‌هایی مانند کهکیلویه و بویر احمد نیز ارسال‌شده است.
انتهای پیام

captcha