واكنش مجمع نمایندگان فارس پیرامون وقایع اخیر/ با توطئه‌گران فرق ضاله مقابله شود
کد خبر: 3752564
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

واكنش مجمع نمایندگان فارس پیرامون وقایع اخیر/ با توطئه‌گران فرق ضاله مقابله شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی اطلاعیه‌ای درباره اتفاقات اخیر در شیراز صادر كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی بروز وقایع مختلف و دستگیری طرفداران فرق ضاله در شیراز، مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی اطلاعیه‌ای صادر كرد.
در این اطلاعیه آمده است:‌ «استان فارس با سابقه تاریخی و تمدنی بزرگ ایرانی ـ اسلامی و شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام در حراست و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و با تقدیم پانزده هزار شهید لاله‌گون، پیشقدم بوده است.
مردم ولایتمدار فارس و شیراز در مبارزه با استعمار بریتانیا و فرقه ضاله بهائیت پیشتاز بوده‌اند. مردم شریف فارس در كمال افتخار و احترام در طول تاریخ با تمام اقلیت‌های مذهبی و ادیان توحیدی زندگی مسالمت‌آمیز داشته‌اند.
مجمع نمایندگان استان فارس همراه با مردم ولایتمدار استان همواره از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام و رهبری دفاع كرده و رژیم جنایتكار كودك‌كش و اشغالگر اسرائیل را دشمن درجه یك بشریت می‌دانیم و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم با رعایت حقوق شهروندی و آحاد ملت بزرگ ایران در چارچوب قانون اساسی به فرقه‌های ضاله و شیطانی و فرقه بهائیت كه با پشتیبانی و حمایت انگلیس تأسیس شده و حامیان آن‌ها اجازه توطئه و جولان ندهند و با قاطعیت با مقصران و توطئه‌گران مقابله نمایند و از مسئولان كشوری و استانی می‌خواهیم با انسجام و اتحاد با خدمت‌رسانی جهادی و انقلابی از آرمان‌های امام و انقلابی دفاع نمایند».
انتهای پیام

captcha