برگزیدگان مسابقات بین‎المللی قرآن عربستان فردا تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3754199
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

برگزیدگان مسابقات بین‎المللی قرآن عربستان فردا تجلیل می‌شوند

گروه بین‌الملل ـ نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات بین‎المللی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن عربستان عصر فردا تجلیل می‌شوند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری عین‌الوطن؛ آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات بین‎المللی قرآن عربستان، شامگاه چهارشنبه (18 مهرماه) برگزار می‌شود.

در این مراسم از برگزیدگان  چهار رشته این مسابقات که شامل حفظ کامل قرآن همراه تلاوت و تجوید و تفسیر واژگان، حفظ کامل قرآن همراه تلاوت و تجوید، حفظ 15 جزء همراه تلاوت و تجوید و حفظ 5 جزء همراه تلاوت و تجوید بود، تجلیل به عمل می‌آید و جوایزی بالغ بر 1.5 میلیون ریال عربستان به آن‌ها اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود مرحله مقدماتی چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن عربستان ویژه آقایان شامگاه چهارشنبه (۱۱ مهرماه) با حضور 116 شرکت‌کننده از ۸۲ کشور جهان در مدینه منوره آغاز شد و مرحله نهایی این رقابت‌ها که از روز شنبه (14 مهرماه) آغاز و عصر دیروز به کار خود پایان داد، 61 شرکت‌کننده به رقابت پرداختند.

 رشته چهارم این مسابقات که شامل حفظ 5 جزء قرآن همراه با تلاوت و تجوید بود، تنها به اقلیت‌های مسلمان کشورهای مختلف اختصاص داشت.

در حاشیه این مسابقات، دوره بین‌المللی آموزش مهارت داوری در مسابقات بین‌المللی قرآن با مشارکت داوران ۲۴ کشور جهان در مدینه برگزار شد که ارتقای سطح داوری در مسابقات بین‌المللی قرآن و تربیت داوران بین‌المللی براساس شیوه علمی و قوی از اهداف این دوره بود.

انتهای پیام

captcha