حمله نظامیان اسرائیل به منزل مجری عملیات شمال قدس
کد خبر: 3754213
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

حمله نظامیان اسرائیل به منزل مجری عملیات شمال قدس

گروه بین‌الملل ـ نظامیان صهیونیست بامداد امروز در واکنش به عملیات شمال قدس که منجر به کشته‌شدن دو اسرائیلی شد، به منزل اشرف ابوشیخه نعالوه، مجری این عملیات حمله و مادر و دو خواهر وی را بازداشت کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین؛ نظامیان اسرائیلی بامداد امروز با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری، 10 شهروند فلسطینی از جمله 5 زن را بازداشت کردند.
 
در یکی از این حملات نظامیان اسرائیلی به منزل اشرف ابوشیخه نعالوه، مجری عملیات مقاومتی شمال قدس واقع در روستای «شویکه» در شمال طولکرم حمله و مادر و خواهر وی را به شکل وحشیانه‌ای بازداشت کردند.
 
نظامیان اسرائیلی همچنین به منزل هنادی ولید نعالوه(26 ساله) خواهر مجری عملیات مقاومتی شمال قدس نیز حمله کردند و در حالی که وی مادر سه فرزند است، او را به مکان نامعلومی بردند.
 
همچنین، نظامیان اسرائیلی با حمله به تعدادی از شهرها و روستاهای استان جنین در کرانه باختری، دو مرد جوان را در شهرک «جبع» و یک جوان را نیز در اردوگاه «فوار» در جنوب شهر الخلیل دستگیر کردند.
 
به دنبال این حملات نیروهای اشغالگر در حملات دیگری با یورش به منزلی در اردوگاه عایده در شهر بیت لحم و تفتیش وسایل خانه، یاسمین ابوسرور، اسیر آزادشده و مادرش «فدی ابوسرور» را بازداشت کردند.
 
منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اسرائیلی شب گذشته به خانه‌های پلاستیکی در اطراف شهر طولکرم یورش برده و جستجوهای گسترده‌ای در روستاهای نابلس انجام دادند.
 
یادآوری می‌شود،  یک جوان ۲۳ ساله فلسطینی صبح روز یکشنبه(15 مهرماه) وارد یکی از کارخانه‌های منطقه صنعتی نزدیکی شهرک «ارئیل» در شمال قدس اشغالی شد و اقدام به تیراندازی به سمت گروهی از اسرائیلی‌ها کرد که بر اثر این تیراندازی دو زن و مرد ۳۰ ساله کشته و یک زن ۵۰ ساله به شدت آسیب دید.
 
انتهای پیام
captcha