پیاده‌روی اربعین؛ تقویت روحیه انقلابی/ ترس استکبار از اربعین و سانسور رسانه‌ای آن
کد خبر: 3758913
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد:

پیاده‌روی اربعین؛ تقویت روحیه انقلابی/ ترس استکبار از اربعین و سانسور رسانه‌ای آن

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان هدف اصلی قیام عاشورا را مبارزه با ظلم و ستم و استکبار دانست و گفت: پیاده‌روی اربعین موجب تقویت روحیه انقلابی و مبارزه با ظلم و ستم است‌.

پیاده‌روی اربعین موجب تقویت روحیه انقلابی و مبارزه با ظلم و ستم است

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید‌احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، پیاده‌روی اربعین را بزرگترین رویداد فرهنگی  دنیا برشمرد و با ذکر این مطلب که در منابع دینی ما فقط برای امام حسین(ع) اربعین تعیین شده است، تصریح کرد: شاید علت این امر به خاطر جنبه‌های دینی و سیاسی باشد.

وی با اشاره به اینکه جنبه دینی اربعین برای این است که امام حسین(ع) با شهادت خود دین را زنده کرد، افزود: جنبه سیاسی اربعین این است که اربعین روز مقابله و رسوا کردن دشمنان خدا است، و عاشورا روز رسوایی یزیدیان و دشمنان دین خدا بود.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به ثواب پیاده‌روی اربعین، آن را به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی جهان دانست و گفت: رسانه‌های استکبار جهانی، همایش اربعین را سانسور می‌کنند چراکه نمی‌خواهند اربعین اهمیت پیدا کند.

اربعین؛ روز مبارزه با استکبار است/ ترس استکبار از پیاده‌روی اربعین و سانسور رسانه‌ای آن
نماینده ولی‌فقیه در استان  اربعین را رسوایی استکبار جهانی دانست و با ذکر این مطلب که  هدف اصلی امام حسین(ع) مبارزه با ظلم و ستم و استکبار بوده است، اضافه کرد: امروز اربعین روز مبارزه با استکبار شده است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد به حضور تمام ادیان و مذاهب در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و با ذکر این مطلب که پیاده‌روی اربعین موجب تقویت روحیه انقلابی و مبارزه با ظلم و ستم است، ادامه داد: پیاده‌روی اربعین در دل تمام دشمنان ترس ایجاد کرده است انداخته و در مقابل موجب اتحاد برای جهان اسلام شده است.

این مفسر قرآن کریم با ذکر این باید امام حسین(ع) جهانی شود، تصریح کرد: اربعین  دستاورد خون شهدای مدافع حرم است، عزیزانی که داوطلبانه رفتند و تروریست‌ها را از کاظمین و سامرا دور کردند کمااینکه امروز زائران در کمال امنیت هستند.

آیت‌الله قاضی طباطبایی طلایه‌دار شهدای محراب
وی به مناسبت ۱۰ آبان سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت‌الله قاضی طباطبایی اشاره کرد و با ذکر این مطلب که شهید قاضی طباطبایی طلایه‌دار شهدای محراب است، ادامه داد: در دوران ستم شاهی یک عالم مجاهد بود و بعد از انقلاب هم در سنگر نماز جمعه قرار گرفت.

آیت الله میرعمادی به ۸ آبان روز شهادت دانش‌آموز بسیجی شهید حسین فهمیده اشاره کرد و با ذکر این مطلب که نوجوانان بسیجی آینده نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: بسیجیان با الگو‌گیری از شهید فهمیده و با تحصیل معارف رشد و پیشرفت آینده نظام اسلامی را ضمانت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت نکوداشت باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ایستادگی چهل ساله ملت ایران باید بیان شود این در حالی است که چهل سال است آمریکا تلاش می‌کند ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهد، نظام را از بین ببرد اما امروز ایران تبدیل به درخت تنومندی شده که تمام توطئه‌ها را نقش بر آب کرده است.

 

انتهای پیام

captcha