«رابطه کلام و عقاید با نظام اسلامی» بررسی می‌شود
کد خبر: 3760840
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
در نشستی؛

«رابطه کلام و عقاید با نظام اسلامی» بررسی می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ چهارمین پیش‌نشست همایش نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی با موضوع «رابطه کلام و عقاید با نظام اسلامی» از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

«رابطه کلام و عقاید با نظام اسلامی» بررسی می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.

به همین منظور چهارمین پیش‌نشست علمی در راستای همایش مذکور با موضوع «رابطه کلام و عقاید با نظام اسلامی» با همکاری گروه کلام پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد و در این پیش‌نشست علمی، حجت‌الاسلام دکتر محمدصفر جبرئیلی عضو هیأت علمی گروه کلام پژوهشگاه به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.

این پیش‌نشست علمی دوشنبه، 14 آبان ماه، از ساعت 12:30 تا 14:30 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.

همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» در آذرماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد و حضور علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.

انتهای پیام

captcha