۱۳ آبان یادآور رویداد‌های تاثیرگذار در فرآیند انقلاب است
کد خبر: 3760884
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

۱۳ آبان یادآور رویداد‌های تاثیرگذار در فرآیند انقلاب است

گروه سیاسی- نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: ۱۳ آبان یادآور رویداد‌های تأثیرگذار در فرآیند انقلاب اسلامی از جمله تسخیر لانه جاسوسی، شهادت حسین فهمیده و تبعید حضرت امام‌(ره) به ترکیه است.

13 آبان یادآور رویدادهای تاثیرگذار در فرآیند انقلاب است

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آستانه سیزدهم آبان روز دانش‌آموز با حضور در جمع دانش‌آموزان و فرهنگیان مدرسه نمونه سعدی اردکان اظهار کرد: سیزده آبان یادآور رویدادهای تاثیرگذار در فرآیند انقلاب اسلامی از جمله تسخیر لانه جاسوسی، شهادت دانش آموزان عزیز حسین فهمیده و تبعید حضرت امام‌(ره) به ترکیه است که هرکدام سرآغازی بر جوش و خروش مردم ایران بود.
تابش با تبریک موفقیت رتبه نخست دانش آموزان استان یزد در قبولی کنکور سراسری برای بیست و پنجمین بار متوالی و تقدیر از نقش دانش آموزان، معلمان، مدیران، والدین و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان گفت: این موفقیت ها زمانی کامل می شود که بتوانیم از توانمندی، خلاقیت و ایده های این دانش آموزان در جهت پیشرفت و تعالی استان یزد استفاده کنیم و امیدوارم همه مسئولان استان نیز میدان را برای نقش آفرینی آنان در مدیریت استان بیش از گذشته، فراهم کنند.
عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز از اهمیت این روز و رشادت های دانش آموزان سخن گفت و از همه دانش آموزان و دانشجویان خواست که راهپیمایی 13آبان ماه امسال را باشکوه خاص و متفاوت تر از سال های قبل برگزارکنند.
دانافر گفت : 25سال صدر نشینی دانش آموزان در کنکور سراسری جایگاه باشکوه و اعتباری خاص را برای استان رقم زده است.
وی به مولفه های موفقیت اشاره کرد و افزود: استان یزد دارای استعداد های سرشاری است که با تلاش و سخت کوشی دانش آموزان یزدی باعث موفقیت آنان در کنکور سراسری شده است.
دانافر به نقش خانواده ها و والدین اشاره کرد و گفت: همراهی و همدلی مسئولین استان، معلمان و مدیران مدارس، در کسب این موفقیت تاثیر بسزایی داشته است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد وظیفه کنونی دانش آموزان استان را تداوم بخشی به این برتری دانست و تصریح کرد: باید به گونه ای عمل شود که این موفقیت ماندگار باشد.

انتهای پیام

captcha