خروش استکبارستیزی مردم فارس در ۱۳ آبان/ تساهل و تسامح راهکار مقابله با استکبار نیست
کد خبر: 3761139
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

خروش استکبارستیزی مردم فارس در ۱۳ آبان/ تساهل و تسامح راهکار مقابله با استکبار نیست

گروه سیاست و اقتصاد ـ همزمان و هم‌نوا با سراسر كشور، راهپیمایی عظیم استكبارستیزی در تمام نقاط استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با سراسر كشور، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استكبار جهانی امروز، 13 آبان در تمام شهرها و بخش‌های مختلف استان فارس برگزار شد.
مردم خداجو، متدین و ولایتمدار فارس امروز بار دیگر به ندای ولی امر زمان خود لبیك گفته و ندای استكبارستیزی را دوباره سردادند تا همه مردم دنیا بدانند كه ایران و ایرانی زیر بار ذلت و استكبار نمی‌رود.
اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، مرد و زن، كارمند و كارگر، دانش‌آموز و فرهنگی، دانشجو و دانشگاهی از هر طیف و سلیقه و گرایشی در این راهپیمایی عظیم حضور داشتند.

حضور پررنگ جهادگران دانشگاهی
جهادگران دانشگاهی فارس نیز همراه و هم‌نوا با سایر اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور پررنگی داشته و بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاقی دوباره كردند.

خروش استكبارستیزی مردم فارس در 13 آبان/  تساهل و تسامح راهكار مقابله با استكبار نیست
این مراسم در شیراز از ساعت 9:30 صبح از میدان شهدا آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ادامه داشت و محل تجمع نیز بست شهید آیت‌الله دستغیب این حرم مطهر انتخاب شده بود.
راهپیمایان در این مراسم ضداستكباری با در دست داشتن پلاكاردهای مختلف و تأكید بر اهمیت تداوم راه استكبارستیزی، یكپارچه و یك صدا دوباره شعار همیشگی انقلاب اسلامی یعنی «مرگ بر آمریكا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات مناالذله» و غیره را سر می‌دادند.

ذلت در قاموس ملت ایران راهی ندارد
مریم رضایی، یك بانوی دانشجوی 22 ساله است كه با در دست داشتن پلاكارد ضد استكباری خود می‌گوید: آمریكای جهانخوار همواره تلاش می‌كند تا ملت‌ها را به استضعاف بكشاند اما باید بداند كه ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و زور نمی‌روند.
وی با تأكید بر اینكه نگاهی بر تاریخ ملت ایران همواره نشان می‌دهد كه این ملت آزاده بوده و همواره راه حق را ادامه می‌دهند، گفت: من امروز به عنوان یك جوان نسل امروزی تأكید می‌كنم كه راه مبارزه با استكبار هیچگاه تعطیل و مسدود نخواهد شد و ما همواره راه امام و شهدای خود را ادامه خواهیم داد.
بهمن رادمهر نیز جوان دیگر 30 ساله‌ای است كه او نیز بر اهمیت تداوم راه امام و شهدا ادامه می‌دهد و می‌گوید: من امروز آمدم تا بگویم كه آمریكا همان‌طور كه در طول عمر 40 ساله انقلاب هیچ غلطی نتوانست بكند و تمام توطئه‌هایش خنثی شد، باز هم نمی‌تواند كاری انجام دهد.

تساهل و تسامح راه مقابله با استكبار نیست
وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ مبنی بر بازگشت تحریم‌ها گفت: ترامپ به خوبی و به صورت شفاف چهره واقعی آمریكا را به همه دنیا معرفی می‌كند و نشان می‌دهد كه تساهل و تسامح راه مقابله با استكبار نیست بلكه باید همواره در مقابل آنان ایستادگی كرد.
رادمهر تأكید كرد: امروز بحمد الهی ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد كه این‌ها به بركت 40 سال ایستادگی و مقاومت در برابر استكبار است، پس باید این راه را ادامه دهیم.

زهره بهاروند، یك بانوی خانه دار و میانسال است كه او هم از شور و شعور خودش برای شركت در این راهپیمایی می‌گوید و تأكید می‌كند من امروز آمدم تا به رهبرم بگویم كه هیچگاه تنها نخواهد بود.

وی با بیان اینكه تنها راه مقابله با استكبار جهانی پیروی از خط مستقیم ولایت فقیه است، گفت: هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند ملت ایران را از راه ولایت فقیه جدا كنند چرا كه این ملت برای این انقلاب و ولایت خون‌های بسیاری داده‌اند.
بهاروند تأكید كرد: این خون شهداست كه توانسته است 40 سال شجره طیبه انقلاب اسلامی را سرپا نگه دارد و به یاری خدا این راه نیز همچنان تداوم خواهد داشت.
در بخش پایانی این مراسم و بعد از سخنرانی منوچهر متكی، وزیر اسبق امور خارجه كشورمان، قطعنامه پایانی روز ملی مبارزه با استكبار جهانی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس قرائت شد.
انتهای پیام

captcha