آشفتگی روان ملت ایران؛ هدف تحریم‌های جدید/ باندبازی جوانان را ناامید می‌كند
کد خبر: 3762543
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
حاجی‌پور مطرح كرد:‌

آشفتگی روان ملت ایران؛ هدف تحریم‌های جدید/ باندبازی جوانان را ناامید می‌كند

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز هدف تحریم‌های ثانویه را به‌هم ریختگی روح و روان ملت ایران دانست و تأكید كرد: آمریكا باید بداند كه این توطئه‌ها علی‌رغم هیاهو كارآیی ندارد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 19 آبان‌ماه در سلسله نشست‌های بصیرتی و عقیدتی این ناحیه از سپاه به تحریم‌های جدید آمریكا علیه ملت ایران اشاره كرد و گفت: هدف این تحریم‌ها به‌هم ریختگی روح و روان ملت ایران است اما آمریكا باید بداند كه این توطئه‌ها علی‌رغم هیاهو كارآیی ندارد.
وی با تأكید بر اینكه استقامت فكری و عملی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است، گفت: آمریكا در این تحریم‌ها تلاش می‌كند تا ما را در یك مذاكره منطقه‌ای و موشكی غافلگیر كند اما به یاری خدا با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب راه به جایی نخواهد برد.
حاجی‌پور در بخش دیگری از سخان خود گفت: در حدیثی از پیامبر مكرم اسلام(ص) آمده است كه الناس علی دین ملوكهم یعنی مردم به مدیران و رؤسایشان نگاه می‌کنند واز یک اداره کوچک تا یک مجموعه بزرگ عملکرد مدیران آنان را می‌بینند.
وی افزود: ‌متأسفانه برخی از مدیران به دنبال رانت و مطامع دنیایی هستند که برای رفع این مشكل، نیازمند یک نظام هدفمند نظارتی قوی هستیم.
حاجی‌پور تأكید كرد:‌ باندبازی و پارتی‌بازی و بی‌عدالتی به نظام اسلامی ما ضربه می‌زند و جوانان ما را نا امید می‌کنند و البته مردم نیز از این مسائل ناراحت هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز به برخی از اظهارات نمایندگان مجلس نیز اشاره كرد و گفت: برخی از اظهارات كسانی كه وكیل مردم در مجلس هستند، جای تأمل دارد و به جای اینکه به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، به دنبال مسائل حاشیه‌ای و تنش‌زا هستند.
انتهای پیام

captcha