المپیاد علمی دانش‌آموزان مسلمان و غیر مسلمان در بوسنی
کد خبر: 3766338
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
فردا برگزار می‌شود؛

المپیاد علمی دانش‌آموزان مسلمان و غیر مسلمان در بوسنی

گروه بین‌الملل ـ المپیاد علمی دانش‌آموزان مسلمان و غیر مسلمان در کالج فارسی بوسنیایی سارایوو، پایتخت این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سارایوو؛ چهاردهمین دوره این المپیاد فردا جمعه(دوم آذرماه) با عنوان «با علم بوسنی را بساز» به مناسبت 25 نوامبر روز ملی بوسنی که امسال با سالروز میلاد پیامبر(ص)(چهارم آذرماه) هم‌زمان شده است، برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان مدارس مختلف در آن حضور می‌یابند.

شرکت‌کنندگان، دانش‌آموزان مقطع سوم راهنمایی خواهند بود و در رشته ریاضی و زبان بوسنیایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این رقابت علمی در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود و از هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد.

این مسابقات امسال به دلیل هم‌زمانی با ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌هایی غنی و متنوع خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، مدارس زیادی برای شرکت در المپیاد «با علم بوسنی را بساز» دعوت شده‌اند و مسئولان سفارت ایران در سارایوو و سازمان‌های ایرانی در بوسنی مهمانان این المپیاد علمی خواهند بود.

کالج فارسی بوسنیایی در سارایوو برنامه‌هایی متنوعی را برای المپیاد علمی فردا تدارک دیده است و مسئولان کالج فضای آن را برای استقبال از دانش‌آموزان در المپیاد آماده کرده‌اند.

آرم و پوستر تبلیغاتی المپیادالمپیاد علمی دانش‌آموزان مسلمان و غیر مسلمان در بوسنی

 آماده‌شدن کالج فارسی بوسنیایی برای برگزاری المپیاد

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha