توزیع 5 هزار ترجمه قرآن در مالاوی
کد خبر: 3768893
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
توسط سازمان دیانت ترکیه انجام شد؛

توزیع 5 هزار ترجمه قرآن در مالاوی

گروه بین‌الملل ـ 5 هزار نسخه ترجمه قرآن به زبان چوایی (زبان ملی مالاوی) توسط سازمان دیانت ترکیه در جمهوری مالاوی توزیع شد.

به گزارش ایکنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری «آناتولی»؛ سازمان دیانت ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این سازمان در چارچوب طرح «قرآن هدیه من است» اقدام به توزیع 5 هزار نسخه از ترجمه قرآن به زبان «چوایی» در میان مسلمانان جمهوری مالاوی کرد و هدف از این طرح نشر پیام الهی موجود در قرآن به تمام جهان است.
 
در این بیانیه آمده است: کارکنان سازمان دیانت این ترجمه‌ها را میان اهالی، دانش‌آموزان و زندانیان مسلمان توزیع کردند و  تعداد ترجمه‌های توزیع شده 5 هزار نسخه است.
 
ترکیه تاکنون در چارچوب طرح «قرآن هدیه من است» یک میلیون و 28 هزار و 281 نسخه قرآن و ترجمه آن را در 24 منطقه مختلف از جهان توزیع کرده است.
 
سازمان دیانت وابسته به امور دینی ترکیه در سال 1975 میلادی تأسیس شد، این سازمان دارای زیرمجموعه‌های زیادی در داخل ترکیه بوده و به ارائه خدمات در 135 کشور جهان می‌پردازد.
 
جمهوری مالاوی (malawi) در جنوب شرق قاره آفریقا واقع شده و پایتخت آن «لیلونگوه» است، این کشور 18 میلیون نفر جمعیت دارد که 25 درصد از آن‌ها مسلمان هستند.
انتهای پیام
captcha