رسانه ملی جامعه را از آسیب‌های فضای مجازی آگاه کند
کد خبر: 3769187
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

رسانه ملی جامعه را از آسیب‌های فضای مجازی آگاه کند

گروه اجتماعی - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: استفاده ناصحیح از فضای مجازی امروز این تکنولوژی را به یک تهدید و آسیب اجتماعی تبدیل کرده است و دلیل آن عدم فرهنگ‌سازی درست در استفاده از این ابزار است که رسانه ملی به‌عنوان یک رسانه فرهنگ‌ساز باید جامعه بخصوص قشر جوان را از آسیب‌ها و کارکردهای فضای مجازی آگاه کند.

رسانه فرهنگ‌ساز باید جامعه را از آسیب‌ها و کارکردهای فضای مجازی آگاه کند

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین ظهر امروز، 12 آذرماه در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صداوسیما به‌عنوان رسانه ملی با بهره‌گیری از توانایی‌ها و امکانات خود می‌تواند نقش مؤثر و اساسی در ایجاد نشاط و ترویج امیدواری در جامعه داشته باشد.
قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: به‌دلیل گسترش تکنولوژی و نفوذ رسانه‌ها در زندگی مردم توجه به نقش رسانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی بسیار چشمگیر است زیرا حتی در دورترین نقطه کشور دسترسی به تلویزیون فراهم‌ شده است و برنامه‌سازان رسانه ملی باید در ساخت برنامه‌های تولیدی به موضوع پیشگیری از وقوع جرائم و کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
دادستان مرکز استان با اشاره به این‌که دشمنان به دنبال تضعیف بنیان خانواده ایرانی با استفاده از فضای مجازی هستند، تأکید کرد: استفاده ناصحیح از فضای مجازی امروز این تکنولوژی را به یک تهدید و آسیب اجتماعی تبدیل کرده است و دلیل آن عدم فرهنگ‌سازی درست در استفاده از این ابزار است که رسانه ملی به‌عنوان یک رسانه فرهنگ‌ساز باید جامعه بخصوص قشر جوان را از آسیب‌ها و کارکردهای فضای مجازی آگاه کند.
سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین نیز در این دیدار در خصوص ساخت برنامه‌های تولیدی در صداوسیمای مرکز استان با همکاری دستگاه قضایی استان در جهت آگاه‌سازی جامعه از جرائم و آسیب‌های اجتماعی اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام

captcha