رونمایی از ۲۱ طرح دانش‌بنیان، فناورانه و استارتاپی در نمایشگاه شیراز
کد خبر: 3769640
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

رونمایی از ۲۱ طرح دانش‌بنیان، فناورانه و استارتاپی در نمایشگاه شیراز

گروه اجتماعی ـ همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، اتاق بازرگانی فارس از ۲۱ طرح دانش‌بنیان، فناورانه و استارتاپی رونمایی می‌کند.

به گزارش ایكنا از فارس، جمالی رازقی، رئیس اتاق بازرگانی فارس امروز، 13 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رویکرد علمی و پژوهشی اتاق بازرگانی فارس طی چند سال گذشته به عنوان یک اولویت مدنظر قرار گرفته است، گفت: در این نمایشگاه از 21 طرح دانش‌بنیان، فناورانه و استارتاپی با مشارکت دانشکده علوم نوین رونمایی می‌شود.
وی افزود: طرح بازیافت از مبدأ، دستگاه علوفه هیدروپونیک، دستگاه هوشمند کدینگ، صفحات خورشیدی، استارتاپ زیداکس، نرم‌افزار crt، طراحی، ساخت انواع پرتزهای پیچیده جراحی و استارتاپ‌سازن(سامانه تجارت الکترونیک تخصصی صنعت ساختمان) از جمله این طراح‌ها است.
رازقی با بیان اینكه این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، مهندسی، پزشکی و گردشگری هستند، گفت: اتاق بازرگانی در تجاری‌سازی، صادرات فناوری و خدمات مالکیت فکری در این طرح‌ها با دانشکده علوم نوین دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری و مشارکت خواهد داشت.
رئیس اتاق بازرگانی فارس تأكید كرد: ما در اتاق بازرگانی فارس حامی اکوسیستم کارآفرینی و نواوری، طراح دفاتر تبادل فناوری در اتاق‌های بازرگانی کشور و تسهیل‌کننده صادرات محولات و خدمات دانش بنیان جنوب کشور است.
وی همچنین گفت: اتاق بازرگانی فارس خدمات تجاری‌سازی، صادرات و انتقال فناوری را به واحدهای اقتصادی و بخش خصوصی استان و کشور ارائه می‌کند.
انتهای پیام

captcha