بیمارستان اصحاب رسانه احداث می‌شود
کد خبر: 3771474
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

بیمارستان اصحاب رسانه احداث می‌شود

گروه اجتماعی - دومین نشست تخصصی انجمن یاوران وقف و رسانه به منظور بررسی ساخت بیمارستان اصحاب رسانه با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

بیمارستان اصحاب رسانه احداث می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه اظهارکرد: دومین نشست تخصصی انجمن یاوران وقف و رسانه با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان دکتر انصاری متخصص و جراح مغز و اعصاب (واقف زمین)، قائم مقام مدیر کل اوقاف استان و اعضای انجمن یاوران وقف و رسانه به میزبانی اداره کل اوقاف استان، در راستای ایجاد وقف مشارکتی جهت ساخت بیمارستان مخصوص اصحاب رسانه و اختصاص زمینی در مسیر اتوبان بهارستان اصفهان به این موضوع برگزار شد.
براساس این گزارش دکتر انصاری واقف نیک اندیشی که زمین خود را برای ساخت بیمارستان وقف کرده است در این نشست گفت: آرزوی چهل ساله ام این بود که بیمارستان و مکانی برای آموزش دانشجویان بسازم و امروز احساس می‌کنم به این آرزو نزدیک شده‌ام.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در این جلسه بار دیگر یاد آور شد که این اداره با همه وجود برای به ثمر رسیدن این مهم در کنار اصحاب رسانه خواهد کوشید اما رمز موفقیت آن را تلاش و همکاری صاحبان قلم در این راستا دانست.
انتهای پیام

captcha