گروه هنر ــ در نشست مشترک معاونت هنری ارشاد با مسئولان استان کرمان مقرر شد تا دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران به میزبانی این استان برگزار شود. 
به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه معاونت امور هنری با استاندار کرمان، مقرر شد دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با مشارکت و همکاری نهادهای استان کرمان، برگزار شود.
در این جلسه که با حضور سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدجواد فدایی؛ استاندار کرمان، محمدرضا درویشی؛ پژوهشگر موسیقی، احمد صدری؛ مشاور معاونت امور هنری و دبیر دوره دهم و یازدهم جشنواره موسیقی نواحی، محمدرضا علیزاده؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، سورج یاسایی؛ مدیر انجمن موسیقی استان کرمان برگزار شد، پس از بحث و گفتوگو درباره جشنواره موسیقی نواحی و ضرورت برگزاری باکیفیت جشنواره در سطح ملی با مشارکت نهادهای مختلف استان مقرر شد دوازدهمین دوره جشنواره در کرمان برگزار شود.
سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری در این جلسه گفت: برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی به عنوان رویداد ملی نیاز است که نهادها و ارگانهای استان مشارکت فعال داشته باشند و پژواک ملی از این جشنواره از استان کرمان به گوش برسد.
محمدجواد فدایی؛ استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: همکاری و مشارکت همه نهادها و دستگاههای استان کرمان برای برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی باکیفیت و با توجه به منافع ملی جلب میشود.
محمدرضا درویشی؛ پژوهشگر موسیقی نواحی نیز در این جلسه گفت: برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان عادی شده است.
احمد صدری؛ دبیر دوازدهمین و یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی نیز گفت: همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و هنرمندان استان برای برگزاری مناسب جشنواره تلاش وافری کردند.
انتهای پیام