«رحیم قربانی» مدیر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور شد
کد خبر: 3776571
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

«رحیم قربانی» مدیر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ در دومین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور رحیم قربانی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

به گزارش ایکنا؛ طی دومین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران و قاری ممتاز کشور، به عنوان مدیرعامل اتحادیه انتخاب شد. همچنین در این جلسه مقرر شد مدیرعامل اتحادیه سخنگو نیز باشد.

قربانی با حداکثر آرای اعضای هیئت مدیره به مدت سه سال به مدیرعاملی این اتحادیه انتخاب شد؛ فلذا طی این جلسه و به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل دیگر اعضا، از نایب‌رئیسی اتحادیه انصراف و با حداکثریت آراء حجت‌الاسلام علوی نایب رئیس اتحادیه شد.

یادآور می‌شود رحیم قربانی، فعال قرآنی کشور و مدیر مؤسسه قرآن و عترت آیه تهران، است که سابقه‌ اجرایی چون رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و رئیس دارالقرآن بسیج کل کشور دارد. از وی در پانزدهمین دوره همایش عمری با قرآن به عنوان مدیر قرآنی تجلیل به عمل آمد.

همچنین طی نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت کشور که به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، «مرتضی طلایی» با کسب ۱۵ رأی به عنوان رئیس هیئت‌مدیره انتخاب شد. اعضای هیئت‌مدیره و بازرسی اتحادیه از سوی مجمع عمومی، که هشتم آذرماه با حضور ۲۳۴ نماینده اتحادیه‌های استانی برپا شد، انتخاب شدند. برای اطلاع از اسامی اعضای هیئت‌مدیره و بازرسی اتحادیه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha