هشدار اتحادیه قاریان مصر به قراء متخلف
کد خبر: 3778804
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

هشدار اتحادیه قاریان مصر به قراء متخلف

گروه بین‌الملل ـ اتحادیه قاریان مصر اعلام کرد که این اتحادیه صرف‌نظر از نام و شهرت هر قاری، ضمن برخورد قاطع با هرگونه تخلفی از سوی قراء، خاطیان را به دادستانی معرفی خواهد کرد.

هشدار اتحادیه قاریان مصر به قراء متخلف

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری صدی البلد؛ شیخ محمد حشاد، معاون اتحادیه قاریان مصر، با صدور بیانیه‎ای در این زمینه اعلام کرد: این اتحادیه با هوشیاری کامل علیه هر اهانتی به قرآن از سوی هر قاری با هر نام و شهرتی خواهد ایستاد، حتی اگر کار به معرفی آن‌ها به دادستانی و محاکمه آن‌ها به اتهام توهین به قرآن بکشد.

وی افزود: این اتحادیه اسامی برخی قاریان را که شکایت‌های زیادی از آن‌ها شده و از سوی اتحادیه قاریان مورد پیگرد قرار گرفته‎اند با صوت و تصویر منتشر می‌کند.

شیخ محمد حشاد تصریح کرد: اتحادیه قاریان «حاتم مقلد» مشاور حقوقی اتحادیه را مسئول تحویل برخی قراء متخلف از جمله ممدوح عامر، على على دراز، محمد الخولى، علاء عبدالصبور رشاد، أحمد الرشيدى به دادستانی کرده است.

حشاد در ادامه افزود: اتحادیه قاریان و حافظان مصر به ریاست شیخ محمود محمد طبلاوی به شدت به قرآن حساس است و هرگونه اهانت به کلام خدا را از سوی قاریان در محافل قرآنی عمومی، خصوصی و مسابقات رد می‌کند.

وی همچنین از ارائه پیش‌نویس قانونی به مجلس نمایندگان خبر داد که مبنی بر آن بازداشت و محاکمه قاریانی انجام می‌شود که بر تلاوت به شیوه‌ای که اهانت به کلام خداست اصرار دارند، حتی اگر عضو اتحادیه قاریان نباشند.

انتهای پیام

captcha