بررسی اما و اگرهای حذف صفر از پول ملی در شماره جدید «آیت ماندگار»
کد خبر: 3781409
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

بررسی اما و اگرهای حذف صفر از پول ملی در شماره جدید «آیت ماندگار»

گروه اقتصاد ــ هفتاد و یکمین شماره دوهفته نامه «آیت ماندگار» منتشر شد. در این شماره به بررسی اما و اگرهای حذف صفر از پول ملی و تأثیر آن بر مبارزه با تورم پرداخته شده است.

بررسی اما و اگرهای حذف صفر از پول ملی در شماره جدید «آیت ماندگار»

به گزارش ایکنا، پرونده ویژه این شماره با عنوان «شکست انحصار» نگاهی به جایگاه رسانه‌های سنتی در عصر رسانه‌های مدرن پرداخته است. 

«درست صحبت کن آقا» پیرامون صحبت‌های جنجالی یکی از نمایندگان مجلس، «ضلع سوم» پیرامون جایگاه پیونگ یانگ در جنگ تجاری آمریکا و چین، «هزینه‌های سنگین موازی‌کاری» پیرامون پیامد دوگانگی آمار و «متحدان سنتی ایران» پیرامون جایگزین اروپای ناتوان از اجرای برجام، از دیگر عناوین این شماره است.
«مبارزه با تورم و اما و اگرهای حذف صفر از پول ملی»، تعادل منطقه‌ای؛ گام جدی دولت در بودجه 1398»، «کمدی لزوماً خنده‌دار نیست؛ نگاهی به فیلم «دلم می‌خواد»، دیگر عناوین  تحلیل‌های منتشرشده در این شماره است.

همچنین در این شماره، در گفت‌وگو با محمد فیضی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، لوازم حمایت از خودروهای داخلی، مورد بررسی قرار گرفته است.

«روش‌های نادرست اخذ مالیات» نیز عنوان سرمقاله این شماره به قلم مهدی آیتی، نماینده مجلس ششم است.

«اصفهان زادگاه دیروز و امروزم» و «اسطوره‌ای که اسطوره‌زدایی می‌کند» عنوان یادداشت‌هایی از یلدا مهری‌اردستانی و اکبر زمانی است.

یادآور می‌شود دوهفته  «آیت ماندگار» به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی، نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این دوهفته نامه سیاسی - اجتماعی به سایت آیت ماندگار مراجعه کنيد.

انتهای پیام

captcha