سابقه 22 ساله کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین
کد خبر: 3783141
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

سابقه 22 ساله کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس کمیته کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین گفت: بیش از ۲۲ سال است که این کاروان در ورامین راه‌اندازی شده است.

سابقه 22 ساله کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یوسف تاجیک اسماعیلی، رئیس کمیته کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین پیش از ظهر امروز، اول بهمن‌ماه در جلسه کمیته کاروان اظهار کرد: بیش از ۲۲ سال است که کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در ورامین راه‌اندازی شده است.
رئیس کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) ورامین افزود: طی سال‌های گذشته همواره تلاش شده تا با همدلی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف، زمینه برگزاری مناسب این برنامه مؤثر و فرهنگی فراهم شود.
وی با اشاره به این نکته که کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره) روز جمعه، ۱۲ بهمن در ورامین حرکت خواهد کرد، ادامه داد: کاروان نمادین ورود امام راحل همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حرکت خود را از امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد آغاز و تا مصلی صاحب‌الزمان(عج) حرکت خواهد کرد.
رئیس کمیته کاروان نمادین ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین بیان کرد: نهادهای مختلفی نظیر آموزش و پرورش، اصناف، تاکسیرانی، شهرداری، دفتر امام جمعه، نیروی انتظامی، سپاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری این برنامه مشارکت دارند و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.
تاجیک اسماعیلی اضافه کرد: در پایان این کاروان اتومبیل نمادین حضرت امام خمینی(ره) در درب اصلی صاحب‌الزمان(عج) شهرستان مستقر می‌شود تا جوانان و شهروندان بتوانند در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اتومبیل نمادین امام راحل(ره) عکس یادگاری بگیرند.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha