جلسه قرآن محبان عترت(ع) در مسجد جوادالائمه(ع) مشهد
کد خبر: 3784630
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

جلسه قرآن محبان عترت(ع) در مسجد جوادالائمه(ع) مشهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن محبان عترت، زیر نظر محمدجواد پناهی، قاری و داور بین‌‌المللی قرآن در مسجد جواد الائمه(ع) مشهد همراه با تجلیل از نفرات برتر سیزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در بخشی از این مراسم معنوی که شب گذشته، 6 بهمن با حضور حجت‌‌الاسلام‌‌والمسلمین نورانی برگزار شد؛ محمد باغستانی‌ کوزه‌‌گر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به ارائه توضیحاتی در خصوص صفات متقین در قرآن پرداخت و عنوان کرد: کسانی‌که اهل تقوا هستند، هیچ گاه در کنترل نفس خود دچار اشکال نمی‌شوند چون قدرت خود نگهداری دارند و با اعمال بعدی خود دوباره به نقطه اول برنمی‌گردند.
در بخش دیگر از این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی محمدجواد پناهی به اهمیت فراگیری دانش و آموختن سواد در مدرسه، حوزه و دانشگاه پرداخت و گفت: قاری و حافظ قرآنی ارزش دارد که با سواد باشد و امروزه این مهم از حوائج ضروری و اولیه زندگی افراد به خصوص قرآنیان به‌شمار می‌آید و برای آموختن و موفقیت هیچ وقت دیر نیست.
در پایان این مراسم با شکوه و با حضور رضا عابدین‌زاده، حافظ بین‌المللی قرآن، از نفرات برتر سیزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی که در جلسه هفته گذشته استاد پناهی برگزار شده بود؛ با اعطای هدایای نقدی و غیر نقدی تجلیل و تقدیر شد.
انتهای پیام
captcha