امتیاز بزرگ انقلاب اسلامی وجود ولایت و رهبری است
کد خبر: 3788043
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
امام جمعه کوهبنان:

امتیاز بزرگ انقلاب اسلامی وجود ولایت و رهبری است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری گفت: امتیاز بزرگ انقلاب اسلامی وجود ولایت و رهبری است، البته مردم همواره در تمام صحنه‌ها از انقلاب حمایت کردند و لذا تمامی کودتاها، ترورها، خیانت و خباثت‌ها و... طی سالیان گذشته نقش بر آب شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 16 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت انقلاب فاطمی در مسجد امام صادق(ع) این شهرستان، گفت: اوج مبارزات مردم در سال 57 در دهه فجر بود که وجود حضرت امام(ره) همچنین صبر و مقاومت ملت ایران اسلامی در این ایام باعث پیروزی انقلاب شد.
وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی هر چه دارد از فرهنگ فاطمی و حسینی است، چون انقلاب ما نشئت گرفته از مکتب اهل بیت(ع) بوده که زمینه‌ساز حکومت عدالت‌گستر مهدوی است.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: حضرت زهرا(س) اولین مدافع ولایت و رهبری بود و اسلام به‌واسطه ایشان پیشرفت کرد؛ آن حضرت پس از پیامبر(ص) وارد عرصه شد و از اسلام دفاع کرد.
وی گفت: ایمان برای این است که خداوند ما را از بدبختی و شرک نجات دهد، در این راستا باید به‌دنبال کسی باشیم که راه سعادت را به ما نشان دهد که جز رهبر و ولی عادل کسی لیاقت این جایگاه را ندارد.
حجت‌الاسلام جعفری با استناد به کلام نورانی حضرت زهرا(س)، افزود: وقتی در جامعه اساس و محور، ولایت و رهبری باشد وحدت حکمفرما و تفرقه از آن جامعه دور می‌شود.
وی تصریح کرد: اطاعت باید آگاهانه و عاشقانه باشد؛ مقام معظم رهبری چون شخصیتی مردمی است در دل و قلب مردم جای دارد و محبت ایشان در دل مردم جای گرفته است.
امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: امتیاز بزرگ انقلاب اسلامی وجود ولایت و رهبری است، البته مردم همواره در تمام صحنه‌ها از انقلاب حمایت کردند و لذا تمامی کودتاها، ترورها، خیانت و خباثت‌ها و... طی سالیان گذشته نقش بر آب شده است.
وی گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هیچ وقت با ما کنار نمی‌آیند و خیر ما را نمی‌خواهند و قابل اعتماد نیستند. لذا، باید صبر انقلابی داشته باشیم و در مقابل توطئه‌های آنان بایستیم.
حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: هر سال دشمن تلاش می‌کند تا راهپیمایی 22 بهمن کم‌رنگ برگزار شود ولی همه ساله شاهد حضور گسترده و پرشور مردم بودیم که امسال این شور و حضور افزون‌تر خواهد بود.
امام جمعه کوهبنان بیان کرد: اگر بخواهیم در همه زمینه‌ها پیشرفت‌ داشته باشیم باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم؛ اقتصاد مقاومتی مورد نظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌ العالی) را مد نظر قرار دهیم و از تولید داخلی حمایت کنیم.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha