مؤمنی‌شریف و زائری؛ میهمانان نمایشگاه جشنواره «هنر مقاومت»
کد خبر: 3788314
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

مؤمنی‌شریف و زائری؛ میهمانان نمایشگاه جشنواره «هنر مقاومت»

گروه هنر ــ محسن مؤمنی‌شریف؛ رئیس حوزه هنری و حجت‌الاسلام زائری؛ فعال فرهنگی از نمایشگاه پنجمین جشنواره هنر مقاومت بازدید کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره «هنرمقاومت»، حجت‌الاسلام و‌المسلمین زائری ضمن بازدید از نمایشگاه پنجمین جشنواره «هنر مقاومت» گفت: از دیدن این نمایشگاه بسیار خرسندم و به نظرم این نمایشگاه نمادی از قدرت و توان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: باعث خوشحالی است که این تعداد اثر از این هنرمندان جوان بخشی از توان و پتانسیل کشف نشده ما در عرصه هنرهای تجسمی کشور را بروز داده و باید  با پرورش و راهنمایی صحیح هر چه بیشتر شکوفا شوند و به خیل عظیم سپاهیان جبهه فرهنگی انقلاب  بپیوندند.

این گزارش حاکی است: همچنین محسن مؤمنی‌شریف؛ رئیس حوزه هنری نیز با حضور در محل برپایی این نمایشگاه و بازدید از بخش‌های مختلف آن گفت: برایم بسیار جالب بود که معنا و مفهوم مقاومت بسیار وسیع شده و حوزه‌های معنایی متعددی از میدان نبرد گرفته تا میدان سبک زندگی و جنگ نرم را شامل شده است.

مؤمنی‌شریف و زائری، میهمانان نمایشگاه جشنواره «هنر مقاومت»

وی ادامه داد: به نظرم این نمایشگاه از چندین لحاظ حائزاهمیت است که متمایزترین وجه آن حضور جوانان هنرمند و درخشش آنان در این نمایشگاه است. باوجودی که دشمن سعی در دلسرد کردن جوانان ما در همه عرصه‌ها دارد، ولی به لطف خداوند و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد درخشش جوانان و نسل امروز در حوزه فرهنگ و ادبیات و هنر هستیم که این از دستاوردهای انقلاب در آستانه ورود به دهه پنجم آن است.

یادآور می‌شود، اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان بخش‌های ده‌گانه پنجمین جشنواره «هنر مقاومت»، 24 بهمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha