خدمت به مردم؛ مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام
کد خبر: 3788337
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

خدمت به مردم؛ مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام

گروه سیاسی- امام جمعه فردیس: اشتغالزایی و خدمت به مردم مشت محکمی بردهان دشمنان نظام است.

خدمت به مردم؛ مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، در آیین افتتاحیه مرکز پست 66 کیلوولت شهرستان فردیس که امروز چهارشنبه 17 بهمن با حضور استاندار البرز انجام شد، اظهار کرد: اشتغالزایی و خدمت به مردم مشت محکمی بردهان دشمنان نظام است.
وی افزود: دشمن با تحریم‌های ظالمانه مردم را در تنگنا قرار داده اما به گفته مقام معظم رهبری چهلمین سالگرد انقلاب سیلی محکمی به آنان خواهد زد.
امام جمعه فردیس با اشاره به اینکه تمام این چهل سال را تحریم بوده‌ایم، اضافه کرد: مردم ایران همواره این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.
ایمانی با بیان اینکه ایران در بسیاری از تکنولوژی‌ها در جهان حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: تمام این دستاوردها پازل اقتصاد مقاومتی را تکمیل خواهد کرد.
این مسئول اضافه کرد: نیازی به پشتیبانی زورگویان نداریم و با اتکا به خود در دنیا حرف اول را خواهیم زد.
امام جمعه فردیس گفت: از استاندار البرز تقاضا می‌شود نگاه ویژه ای به فردیس نوپا داشته باشد چرا که آخرین شهرستان کشور هستیم و نیاز به توجه بیشتر داریم.
وی با اشاره به اینکه جمعیت نیم میلیونی فردیس نیازمند تامین زیرساخت‌هایی در حوزه فرهنگ، آموزش‌وپرورش و ورزش است، خاطرنشان کرد: ملت ایران پای نظام ایستاده اند و برای قطع دست ظالمان و مفسدان کشور با تمام توان در تلاش می‌کنند.
انتهای پیام

captcha