برگزاری همایش تکریم از خادمان قرآن امروز با حضور وزیر ارشاد
کد خبر: 3791098
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

برگزاری همایش تکریم از خادمان قرآن امروز با حضور وزیر ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در دومین روز از دومین مجمع خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از خادمان برگزیده سال 97 طی مراسمی با حضور وزیر ارشاد تجلیل می‌شود.

برنامه دومین روز مجمع خادمان قرآن / برگزاری همایش تکریم با حضور وزیر ارشاد

به گزارش ایکنا؛ دومین روز از دومین مجمع خادمان قرآن کریم از صبح امروز، دوشنبه، 29 بهمن‌ماه آغاز شد و تا قبل از اذان مغرب ادامه دارد.
براساس برنامه زمانی اعلام شده، در نوبت صبح مجامع تخصصی هشت گانه تشکیل می‌شود تا در مورد مباحث تخصصی بحث‌ و تبادل نظر شود. در ادامه نیز انتخابات این دوره از مجمع برگزار می‌شود.
تا قبل از اذان ظهر، اولین جلسه هیئت رئیسه اجرایی برگزار و در ادامه آن نیز انتخاب دبیر مجامع تخصصی نیز انجام می‌شود.
در نوبت بعدازظهر نیز دیدار با مسئولان قرآنی کشور از جمله معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و پرسش و پاسخ در مورد فعالیت‌های قرآنی و چشم‌انداز آن انجام می‌شود.
اختتامیه دومین مجمع خادمان قرآن کریم نیز از ساعت 16:30 آغاز می‌شود و تا ساعت 18 ادامه دارد. در این بخش شاهد برنامه‌هایی همچون سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد، برنامه تریبون آزاد و قرائت بیانیه پایانی مجمع خواهیم بود.
سرانجام نیز امروز در هتل پارسیان انقلاب، بیست‌و‌سومین آیین تکریم خادمان قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت 19 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha