گشت رضویون با همکاری بسیج در یزد راه‌اندازی شد
کد خبر: 3797240
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

گشت رضویون با همکاری بسیج در یزد راه‌اندازی شد

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از اجرای طرح گشت رضویون با همکاری بسیج در راستای ارتقای امنیت محلات در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد 20 اسفندماه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: تلاش دشمنان برای برهم زدن امنیت کشور بواسطه همدلی مردم و توجه دستگاه‌های امنیتی و با عنایات الهی خنثی شد.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی پلیس ایجاد امنیت است و اینکه تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا در خدمت مردم قرار دارد گفت: امروز در همه شاخصه‌های امنیتی در شرایط مطلوبی قرار داریم و هر ساله در روزهای پایانی سال با توجه به افزایش فعالیت‌های اقتصادی، خرید عیدانه و افزایش سفرهای نوروزی و در جهت تحکیم انضباط اجتماعی و امنیت جامعه و کاهش حوادث طرح‌های خودمان را دنبال می‌کنیم.
میرحیدری طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار، اراذل و اوباش و مجرمانی که در توزیع مواد مخدر نقش داشته‌اند، حضور گسترده همکاران ما در حوزه راهور و تلاش در بحث روان‌سازی ترافیک را از دیگر اقدامات در آستانه سال نو برشمرد و بیان کرد: همچنین رزمایش طرح نوروزی در استان یزد از 23 اسفندماه جاری آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به درپیش بودن چهارشنبه آخر سال گفت: با به کار گیری تمام توان پلیس در جهت استقرار در مراکز شهر، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، در راستای کاهش ناهنجاری‌ها و جلوگیری از هر گونه ناامنی اقدامات لازم انجام خواهد شد.
میرحیدری تصریح کرد: پلیس امنیت استان یزد از ماه‌های گذشته در ارتباط با افرادی که نسبت به تولید، توزیع و فروش مواد محترقه خطر آفرین مبادرت کنند، برنامه‌های خود را آغاز کرده و به صورت جدی در راستای شناسایی مراکز تولید و توزیع این مواد پیگیری‌های زیادی انجام داده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از اجرای طرح گشت رضویون با همکاری بسیج در راستای ارتقای امنیت محلات در این استان خبر داد و با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی پلیس استان از 25 اسفندماه گفت: ایستگاه‌های نوروزی پلیس در 8 نقطه مرکز استان و 18 نقطه در سطح استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

captcha