نشاط در جامعه بهانه‌ای برای شادی‌های نادرست نباشد
کد خبر: 3798290
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

نشاط در جامعه بهانه‌ای برای شادی‌های نادرست نباشد

گروه سیاسی ــ امام جمعه یزد گفت: نشاط باید در جامعه وجود داشته باشد و زمینه‌های آن هم فراهم شود اما این موضوع نباید به بهانه‌ای برای شادی‌های نادرست و حرام در جامعه تبدیل شود.

نشاط در جامعه بهانه‌ای برای شادی‌های نادرست نباشدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، 24 اسفندماه در نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه اظهار کرد: دشمنان به انحراف در نسل جدید انقلاب برنامه‌ریزی بسیار زیادی انجام داده‌اند اما تمام نسل‌های انقلاب همچنان دشمنان را ناامید کرده و می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه قرار گرفتن ما در چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران، بهترین فرصت برای بازنگری در ارتباط با عملکردمان در چهل سال قبل است بیان کرد: تمام ارگان‌ها به بررسی دقیق و اساسی در ارتباط با عملکرد خود بپردازند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: این محاسبه و بررسی دقیق وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما قرار گرفته و باید نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتی که در فعالیت‌هایمان داشتیم اقدامات لازم را انجام دهیم.
ناصری‌یزدی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک مرحله از تحقق ظهور امام زمان(ع) است افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از ارزش‌های اسلامی است و باید از این ارزش‌ها به درستی حراست و محافظت کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به جنایت‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف انقلاب از جمله هشت سال دفاع مقدس و در سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: دشمن در سوریه با بدترین وضعیت ممکن فرزندان این انقلاب را به شهادت می‌رساند و سر از تن آنها جدا می‌کرد اما جوانان ایران باز هم در برابر دشمنان ایستادگی کردند تا تروریست‌های کودک‌کش جنایتکار شکست خوردند.
وی افزود: تمام ما نسبت به خون همه این شهیدان که از قبل پیروزی انقلاب تا به امروز برای حراست از ارزش‌های انقلاب به شهادت رسیدند وظیفه داریم و باید به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.
امام جمعه یزد به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب هم در این بیانیه تاکید کردند که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب همیشگی است و دلیل این موضوع هم پایه‌های انقلاب است که برگرفته از ارزش‌های اسلامی و قیام امام حسین(ع) است.
ناصری یزدی تاکید کرد: از استاندار یزد و فرماندار ابرکوه می‌خواهم که به همه مسئولان و کارکنان ادارات وظیفه کنند که این بیانیه را به دقت مورد مطالعه قرار دهند و در تمام فعالیت‌های پیش روی خود این بیانیه را نقشه راه خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت وجود نشاط در جامعه تأکید کرد و افزود: نشاط باید در جامعه وجود داشته باشد و زمینه‌های آن هم فراهم شود اما این موضوع نباید به بهانه‌ای برای شادی‌های نادرست و حرام در جامعه تبدیل شود.
وی ادامه داد: برخی به دنبال این هستند که با ایجاد بهانه در ارتباط با نبود نشاط در جامعه، شادی‌های نادرست را در جامعه ترویج کنند و به این وسیله به کسب درآمد بپردازند.
امام جمعه یزد گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید به آن توجه لازم صورت پذیرد، بحث کادرسازی نیروهای متخصص و انقلابی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد و در تمام عرصه‌ها، اقدام به کادرسازی شود.
ناصری یزدی به امدادهای بسیار زیاد خداوند در طول چهل سال انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که من کمکتان می‌کنم و از صدر اسلام تاکنون هم امدادهای الهی به مسلمانان بسیار زیاد بوده ولی متاسفانه همچنان بسیاری به این موضوع باور و ایمان ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه برخی همچنان به آمریکا و اروپا امید بسته‌اند گفت: یک زمان انسان به سمت مشارکت و همکاری با دیگر کشورها می‌رود و این موضوع خوب است و امام و رهبری هم فرمودند که ما با تمام دنیا تعامل داریم ولی این که به آنها امید برای رفع مشکلاتمان داشته باشیم شکر و کفران نعمت است.
حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه هم در این نشست اظهار کرد: شهرستان ابرکوه تمام زوایا و روزنه‌های امید را به لطف خداوند دارد.
وی بیان کرد: این شهرستان آینده‌ای موفق و پرتلاش را در پیش رو دارد و مدیرانی پا به کار، مردمی صبور و کوشا و مسئولانی پر تلاش در این شهرستان در حال فعالیت است و همه این موارد مولفه‌هایی برای رقم خوردن موفقیت برای این شهرستان است.
حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه بخش بهمن ابرکوه هم در این نشست گفت: برخی افراد در این شرایط اقتصادی به دنبال به هم زدن اوضاع بازار هستند.
وی تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی لازم است با چنین افرادی با جدیت و قاطعیت برخورد شود و نگذاریم که سودجویی چنین اشخاصی زمینه‌ای برای افزایش مشکلات مردم را فراهم کند.

انتهای پیام

captcha