مطالبه‌گری؛ عامل رونق تولید/ تشکیل مجمع «جوانان نخبه» در همدان
کد خبر: 3801611
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

مطالبه‌گری؛ عامل رونق تولید/ تشکیل مجمع «جوانان نخبه» در همدان

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مطالبه‌گری، رونق تولید را در پی خواهد داشت، اظهار کرد: همانگونه که رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند این مجموعه نیز همگام با حمایت، از نهادها، کارآفرینان و ... مطالبه‌گر خواهد بود.

مطالبه‌گری؛ عامل رونق تولید در استان/ تشکیل مجمع «جوانان نخبه» در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌اله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، یکشنبه، 18 فروردین‌ماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز رسانه‌ها به عنوان یک محرک قوی اجتماعی نقش مهمی در عرصه‌های مختلف جامعه دارند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مربی‌گری در جامعه دارند، افزود: امروز مردم دیگر صرفاً خواننده یک روزنامه نیستند در این میان رسانه‌ها می‌توانند فضای ذهنی مردم و جامعه را تغییر، منسجم و محکم می‌کنند.
شعبانی با بیان اینکه رسانه‌ها امروز نیازمند صداقت هستند، بیان کرد: امروز رسانه‌ها در یک فضای رسانه‌ای متقابل با یکدیگر قرار گرفته‌اند و دشمن با توسل به حربه‌های مختلف جنگ اقتصادی جدیدی را علیه این کشور آغاز نموده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه گرایش‌های افراطی جناحی، می‌تواند به رسانه آسیب بزند، گفت: بی‌شک گرایش افراطی جناحی رسانه‌ها خود آسیب‌‌های مختلفی را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها رابط بین مردم و مسئولان هستند، ابراز کرد: رسانه‌ها باید صدای مردم را به مسئولین و صدای مسئولان را به مردم برسانند، در این میان می‌‌توان گفت که نجابت و حکمت در میان خبرنگاران این استان وجود دارد.
شعبانی با بیان اینکه توسعه استان در عرصه‌های مختلف برای همه دستگاه‌ها و نهاد رهبری در استان امری مهم و جدی است، گفت: توسعه استان نیازمند تأمین زیر ساخت‌هایی است مباحث تفکرات عمومی استان نیز باید مورد تغییر و تحول قرار گیرد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه در گاهی موارد حواشی در استان برجسته‌تر از متن اصلی است، ابراز کرد: متأسفانه، در برخی موارد حواشی دامن‌گیر بسیاری از مسائل در استان می‌شود که این خود مانع از توسعه استان می‌شود در این میان رسانه‌ها می‌توانند در کاهش فضاهای تنش‌زا و اختلافات نقش مهمی داشته باشند.
وی با بیان اینکه نهاد رهبری در عرصه تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید عامل اقتصادی و اجرایی نیست، گفت: این مجموعه تنها می‌تواند نقش حمایتی داشته باشد بنابراین از مسئولین، نهاد‌ها، کارآفرینان و سرمایه گذاران حمایت کرده و از آنها مطالبه خواهد داشت.
شعبانی با اشاره به اینکه مطالبه گری، رونق تولید را در پی خواهد داشت، اظهار کرد: همانگونه که رسانه ها باید مطالبه گر باشند این مجموعه نیز همگام با حمایت، از نهادها، کارآفرینان و ... مطالبه گر خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حمایت نیازمند تفکر و مطالعه است اظهار کرد: این مجموعه از رسانه‌ها حمایت خواهد کرد اما این حمایت باید در چهارچوب برنامه، ارزش‌های اسلامی، اعتقاد به ولایت رهبری و تعهد به نظام اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه نقش نماینده ولی‌فقیه در استان انقلابی گری و حفظ ارزش‌های اسلامی است گفت: این مجموعه در نظر دارد در آینده نه چندان دور با تشکیل مجمع جوانان نخبه، از ایده‌ها و تفکرات جوانان برای توسعه استان در بخش‌های مشاوره و کمیته‌های تخصصی بهره‌مند شود.
انتهای پیام

captcha