کانون خبرنگاران نبأ ــ با توجه به نیاز مبرم مردم سیلزده استان گلستان به برطرف کردن گل و لای از منازل و خیابانها و لزوم امدادرسانی سریعتر برای حل مشکلات، سازمان مدیریت پسماند در کنار سایر گروههای امدادرسان، نیروی انسانی و ماشین آلات تخصصی خود را به مناطق سیلزده استان گلستان اعزام کرد. 
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رضا عبدلی، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، ضمن تأکید بر بهکارگیری تمامی امکانات و تواناییهای سازمان در جهت مهار سیل در تمام استانهای سیلزده گفت: پیرو دستور یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران صبح امروز، 28 فروردین حدود 100 نفر نیروی انسانی و 15 دستگاه ماشینآلات تخصصی این سازمان به مناطق سیلزده استان گلستان اعزام شد.
وی با اشاره به استمرار اعزام کمکهای شهرداری به استانهای سیلزده کشور تصریح کرد: نیروهای داوطلب با سه دستگاه اتوبوس برای کمک به مردم عزیز مناطق سیلزده و بهمنظور پاکسازی نهایی صبح امروز به استان گلستان رهسپار شدند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: علاوه بر آنها کاروانی از ماشینآلات و تجهیزات تخصصی این سازمان نیز که شامل 2 دستگاه واترجت، 1 دستگاه غلتان، 8 دستگاه خاور، 4 دستگاه بابکت و 1 دستگاه سواری شاسی بلند است؛ به مناطق سیلزده استان گلستان اعزام شد.
عبدلی ضمن اشاره به آمادهباش همه نیروها و تجهیزات این سازمان برای رفع سیلاب در مناطق سیلزده، گفت: تاکنون چندین کاروان از تجهیزات و کمکهای مردمی از جانب سازمان مدیریت پسماند به مناطق سیلزده اعزام شده و این سازمان تا رفع کامل این مشکل و بازگشت مناطق دچار سیل به حالت آرامش دوشادوش سایر نیروهای امدادرسان در کنار خسارت دیدگان خواهد بود.
حسین رشیدی
انتهای پیام