اصول اخلاقی در اجرای برنامه‌های فرهنگی رعایت شود
کد خبر: 3807193
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

اصول اخلاقی در اجرای برنامه‌های فرهنگی رعایت شود

گروه اجتماعی- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر رعایت اصول اخلاقی در اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: وقتی ارگانی مسئولیت اجرای یک برنامه فرهنگی را برعهده می‌گیرد، باید توانایی کنترل برنامه را نیز داشته باشند.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله مرادی، دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان با اشاره به تبریک سالروز گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: کارگران در همه صحنه های انقلاب همراه با نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.
وی به نامگذاری سال جاری با عنوان «رونق تولید» اشاره کرد و افزود: نقش کارگران در توسعه کیفیت تولید نقش اساسی و مثال زدنی است در این راستا مسئولان باید به این قشر زحمتکش توجه ویژه‌ای داشته باشند.
الله‌مرادی بیان کرد: کشور ما به خاطر شیطنت‌های که قبل از انقلاب صورت گرفت، به یک مستعمره تمام عیار برای کشورهای استکباری درآمده بود که در این دوران امام خمینی(ره) انقلابی را به وسعت تاریخ و عظمت دنیا به پیروزی رساند.
وی عنوان کرد: مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی زنده کردن ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه بود و ملت ایران به سمت آگاهی، علم، پیشرفت، ترقی و زدودن مسائل ضدارزشی در جامعه حرکت کرد.
دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به وجود 23 هزار شهید مهاجر و 5400 شهید بومی استان اشاره کرد و گفت: خون این شهدا به خاطر حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی بر زمین ریخته شده است لذا باید در حفظ و احیای خون شهدا تلاش بیشتری شود.
وی افزود: متأسفانه در استان کردستان اداراتی که خود مروج ارزش‌های دینی و اسلامی هستند، اقدام به برنامه‌های ضدفرهنگی در استان می‌زنند که در خور و شأن استان کردستان نیست.
الله‌مرادی عنوان کرد: این افراد، با شعارهای زدودن غم‌‌ها و ایجاد روحیه شادی و نشاط مردم را به سمت و سویی سوق دهند که نه تنها ارزش‌های دینی و اخلاقی را در جامعه حفظ نمی کنند بلکه تیشه به ریشه این ارزش‌ها در استان می‌زنند .
وی اعلام کرد: لذا انتظار داریم که مسئولان استان با کسانی که سکاندار این برنامه‌های ضد فرهنگی در کردستان هستند، برخورد کنند.
دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: این برنامه‌ها نه تنها هیچ ارزشی برای مردم سنندج ندارد بلکه مردم را از اعتقادات و ارزش‌ها دور می‌کند چراکه ما شهر سنندج را شهر مسجد و مناره، عبادت و خدا پرستی و شهر انسان‌هایی می‌دانیم که تلاش کردند تا ارزش‌ها و اعتقاداتشان را حفظ کنند.
وی افزود: لذا از مسئولان انتظار داریم با افرادی که به دنبال ترویج فرهنگ غربی و بی‌بند و باری در جامعه هستند، برخورد شود.
الله مرادی افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با هیچگونه شادی مردم که به اصول و ارزش‌های دینی ارتباط دارند، مخالفت نداریم اما با ابتذال و بی‌بندو باری و ارزش‌های اخلاقی و دینی جامعه را زیر سؤال ببرد، مخالف هستیم.
وی عنوان کرد: خانواده شهدا، روحانیون، افرادی که دغدغه دین دارند و کلیت مردم استان انتظار داریم در مقابل حرکت‌های ضدارزشی و اخلاقی و ضد شرعی موضع‌گیری کنند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر رعایت اصول اخلاقی در اجرای برنامه های فرهنگی گفت: وقتی ارگانی مسئولیت اجرای یک برنامه فرهنگی را برعهده می‌گیرد، باید توانایی کنترل برنامه را نیز داشته باشند.
وی در پایان یادآور شد: رسانه‌های گروهی استان نیز باید با آگاهی‌بخشی مردم را نسبت به مسائل شرعی و اعتقادی خود آگاه کنند.
انتهای پیام

captcha