برگزاری مسابقه کتابخوانی «ما هم هستیم» در همدان
کد خبر: 3807277
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

برگزاری مسابقه کتابخوانی «ما هم هستیم» در همدان

گروه فرهنگی ــ مسابقه‌ کتابخوانی رمان «ما هم هستیم» ‌‌‌‌با حضور سیدمیثم‌موسویان، نویسنده‌ کتاب در دانشکده زینب کبری(س) همدان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «ما هم هستیم» با حضور نویسنده آن در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان؛ برنامه ترکیبی شامل نقد، اکران فیلم، برگزاری ورکشاپ تخصصی حجم‌سازی و مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.
این برنامه با مشارکت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و بنیاد ملی نخبگان استان همدان‌ در دانشکده زینب کبری(س) برگزار می‌شود.
در این برنامه، مستند «رویای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی به نمایش در می‌آید و نقد آن، بر عهده داوود عبدالملکی خواهد بود.
رؤیای دم صبح یک مستند بلند سینمایی درباره نوجوانان دختر زیر ۱۸ سالی است که در کانون اصلاح و تربیت تحت نظارت هستند.
ورکشاپ تخصصی حجم‌سازی و کتیبه‌نگاری نیز با تدریس استاد احمد میرزایی‌خرم و همراهی سمیه رسولی و شبنم گچ‌کاران برگزار می‌‎شود.
جوایز این ورکشاپ شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی تا مبلغ 250 هزارتومان به 4 نفر از برگزیدگان خواهد بود و گواهی معتبر شرکت در ورکشاپ حجم‌سازی و کتیبه‌نگاری به همه شرکت کنندگان اهدا می‌شود.
همچنین مسابقه‌ کتابخوانی رمان «ما هم هستیم» ‌‌‌‌با حضور سیدمیثم‌موسویان نویسنده‌ کتاب و تیمور‌آقامحمدی به عنوان منتقد آغاز و به 3 نفر از برگزیدگان این مسابقه جایزه نقدی تا مبلغ 250 هزارتومان اهدا خواهد شد.
این برنامه ساعت 2 تا 4 بعداز ظهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 10و 11 اردیبهشت‌ماه در دانشکده فنی وحرفه‌ای زینب کبری(س) واقع در میدان شیرسنگی، خیابان شهیدچمران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha