ما در صف بدریون و خیبرگشاها قرار داریم/ قدرت خدا از قدرت آمریکا بیشتر است
کد خبر: 3808544
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
آیت‌الله جنتی در همایش تجلیل از یاوران چهملین سالگرد پیروزی انقلاب:

ما در صف بدریون و خیبرگشاها قرار داریم/ قدرت خدا از قدرت آمریکا بیشتر است

گروه سیاسی ــ رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی زیاد شده است، گفت: با این اوصاف ما در صف بدریون و خیبرگشاها قرار گرفته‌ایم. باید به مردم بگوییم که قدرت خدا از قدرت آمریکا بیشتر است و کسی که چنین اعتقادی داشته باشد هرگز از آمریکا نمی‌ترسد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز، شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه، در همایش تجلیل از همکاران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن سلام و درود به روح شهدا و همه رزمندگان و بسیجیان اظهار کرد: مطالبی که توسط مسئولان بیان شد بسیار خلاصه و گفید بود. امیدواریم خداوند تلاش های شما را در نامه اعمالتان درج کند. این اقدامات شما با هیچ زبانی قابل تقدیر نیست اما لازم است از هگه شما که در این چهلمین سالگرد تحمل مشقات کردید و زحمات بسیاری کشیدید تشکر کنم.

وی افزود: خداوند شکرگزار است و هرکس برای وی کار کند خداوند از وی تشکر خواهد کرد. باید توجه داشته باشیم که انقلاب ما الهی و اسلامی بوده و باید همه موفقیت ها را به حساب اسلام و قرآن بگذاریم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خداوند تا الان اجازه نداده که دشمنی که بر همه ملت‌ها مسلط شده بر این ملت مسلط شود لذا باید هرچه می‌خواهیم از خدا بخواهیم چراکه قدرت خداوند شکست‌ناپذیر است.

آیت الله جنتی یادآور شد: خداوندی که حادثه طبس را رقم زد در همه جای دیگر از جمله در جنگ روانی و جنگ اقتصادی هم می‌تواند همین کار را انجام دهد لذا به یاد داشته باشید که قدرت خداوند تصور ناشدنی است.

وی ادامه داد: در ۲۲ بهمن چهل سالگی همگی مشاهده کردند که مردم با تحمل سختی‌ها و سردی‌ها بیش از سال‌های قبل در میدان حضور پیدا کردند و این نشان می‌دهد که دل ها در اختیار خداوند است. در ماجرای بنی نضیر، خداوند از راهی وارد شد که دشمنان اصلا تصورش را هم نمی کردند. خداوند فرموده ما در دل آنان ترس انداختیم و باعث شکست آنان از مسلمانان شدیم.

آیت الله جنتی یادآور شد: خداوند اینگونه کار می‌کند لذا دل به خداوند بدهید چراکه این خداست که دل‌ها را محکم می‌کند یا دل‌ها را می‌لرزاند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بسیاری از کسانی که قبل از انقلاب در مکان‌های فساد حضور پیدا می کردند اما بعد به اذن خداوند دل به امام خمینی دادند. همین پابرهنه‌ها و فقرا در مقابل قدرتمندان پیروز شدند چراکه دل امام و یاوران وی به دست خداوند بود.

وی افزود: باید قدرت کشاورزی خود را بیشتر کنیم اما خداوند فرموده است که کشاورز اصلی خداوند است و اوست که زحمات ما را به نتیجه می‌رساند.

آیت‌الله جنتی بیان کرد: مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی زیاد شده است اما ما در صف بدریون و خیبرگشاها قرار گرفته‌ایم. اگر پیامبر اسلام(ص) پیروز شد یکباره این پیروزی انجام نشد بلکه ده یازده سال طول کشید تا به موفقیت رسید. سایر پیامبران هم با کمک خداوند با مرور زمان قدرت دشمن را در هم شکستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: باید خودمان دلگرم باشیم و مردم را هم دلگرم کنیم. در این زمینه دستگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی نقش مهمی را بر عهده دارند. باید به مردم بگوییم که قدرت خدا از قدرت آمریکا بیشتر است و کسی که چنین اعتقادی داشته باشد هرگز از آمریکا نخواهد ترسید.

وی افزود: اگر صبر و تقوا داشته باشیم از هیچ چیز نخواهیم ترسید. چه بسا جمعیت‌های کوچکی که بر حق بودند بر جمعیت اکثریتی که باطل بودند پیروز شدند.

ایت الله جتی اظهار کرد: بنده از آقای لطفی و همکاران ایشان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکر می‌کنم و همچنین قدردان سایر افرادی هستم که در این زمینه نقش ایفا کردند. از سوی دیگر از شما می‌خواهم که بیانیه گام دوم و به ویژه چند بند آخر را مد نظر داشته باشید ک برای تحقق آن تلاش کنید. اگر ایمان دارید باید به قدرت خداوند توکل کنید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: نکته دیگری که باید اشاره کنم در مورد شهید مطهری است. وی با همه وجود تلاش و مجاهدت می‌کرد. حرکات ما باید جهادی و انقلابی باشد نه اینکه با شکل زبانی از انقلابی‌گری سخن بگوییم چراکه چنین کسانی به درد ما نمی‌خورند.

وی ادامه داد: دلگرمی ما با چنین علمایی است و از هیچ کس هم هراسی نداریم چراکه پیروزی نهایی با ماست. امیدواریم که روزی فرا برسد که پرچم اسلام با دست امام خامنه‌ای به دست حضرت ولی عصر(عج) داده شود.

همچنین عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، در این همایش با گرامیداشت  یاد شهید مطهری و هفته کارگر و معلم اظهار کرد: توفیقی شد که بنده به دستور آیت‌الله جنتی در خدمت شما باشم لذا صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم چرا که با جدیت، دقت و تلاش مضاعف این موضوع را پیگیری می‌کردند.

وی افزود: به عنوان نماینده دولت موظف بودیم وظایف خود را انجام دهیم و در این حرکت عظیم سهمی داشته باشیم و ان شاالله خداوند قبول کند.

وزیر کشور افزود: چهلمین سالگرد را در شرایطی برگزار کردیم که دشمنان جنگ روانی عظیمی علیه ما راه انداخته بودند و گفتند که انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد دید اما مردم ما پاسخ آنان را دادند و بعد از تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران هم مردم و مسئولان پاسخ آنان را خواهند داد.

رحمانی فضلی بیان کرد: اسلام عزیز، رهبری و مردم، سه عنصر اصلی انقلاب هستند و با رهبری داهیانه مقام مظعم رهبری ان شاالله مسیر انقلاب را در گام دوم با شور، شعور و همراهی مردم متدین و انقلابی ادامه خواهیم داد.

وی گفت: بنده از کسانی‌ که این امر مهم را ساماندهی کردند و به ویژه آیت الله جنتی و آقای لطفی تشکر می‌کنم چرا که همه جهان ناظر بودند که این مراسم با چه اقتداری برگزار شد.

انتهای پیام

captcha