حمایت از تولیدکنندگان محتوای «دیجیتال اسلامی» در سال رونق تولید
کد خبر: 3809526
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
مدیرکل ارشاد قزوین تأکید کرد:

حمایت از تولیدکنندگان محتوای «دیجیتال اسلامی» در سال رونق تولید

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: در سال رونق تولید به منظور تقویت تولیدکنندگان دیجیتال و با توجه به فرارسیدن ایام ماه رمضان از استارت‌آپ‌های حوزه دیجیتال با محتوای اخلاقی، قرآنی و اسلامی در حوزه‌های قرآن، اهل‌بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی با رویکرد تولید محتوای اسلامی در حوزه دیجیتال حمایت می‌کنیم.

حمایت از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال اسلامی در سال رونق تولید

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، صبح امروز، 17 اردیبهشت در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با توجه به فراگیری حوزه دیجیتال در عصر جدید، ضرورت جریان سازی تولید محتوای دیجیتال با موضوعات معارف اسلامی بیش‌ازپیش احساس می‌شود.
وی افزود: در محتوای فرهنگی باید مطابق با سبک زندگی اسلامی باشد، بنابراین در حوزه تولید محتوای دیجیتال باید محتوای ایرانی و اسلامی بیشتر موردتوجه قرار بگیرد و آثار این حوزه تقویت شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید به منظور تقویت تولیدکنندان دیجیتال و با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان از استارت آپ های حوزه دیجیتال با محتوای اخلاقی، قرآنی و اسلامی در حوزه‌های قرآن، اهل‌بیت (ع) و سبک زندگی اسلامی با رویکرد تولید محتوای اسلامی در حوزه دیجیتال حمایت می‌کنیم.
وی تأکید کرد: این طرح مختص ماه مبارک رمضان نیست ولی ماه مبارک بهانه‌ای برای حمایت از تولیدکنندگان این عرصه است، با توجه به اینکه تولیدکنندگان این عرصه نیاز به حمایت در این حوزه دارند درعین‌حال آثار تولیدشده داری مضمون و محتوای اسلامی است این طرح به‌صورت مستمر اجرا می‌شود.
حجت الاسلام حسینی یادآور شد: استارت‌آپ‌ها از سه بخش مهم نیروی انسانی، تجهیزات و سرمایه گزار تشکیل می‌شوند، با توجه به اینکه مرکز دیجیتال قزوین ظرفیت خوبی در حوزه دیجیتال دارد بنابراین با همکاری این مرکز در بخش‌های آموزش نیروی انسانی و تجهیزات امانی تا زمانی که استارت آپ شکل بگیرد تولیدکنندگان موردحمایت قرار می‌گیرند.
وی بیان کرد: با همکاری مرکز دیجیتال استان به‌منظور ترویج تولید محتوای اسلامی، ضمن حمایت از این تولیدکنندگان می‌توانیم گامی در جهت کارآفرینی برداریم، به‌طوری‌که با آموزش تخصصی، افراد مختلفی در این حوزه فعال شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: قزوین توانایی تبدیل‌شدن به قطب حمایت از آثار دیجیتال اسلامی را دارد، سرمایه‌گذاری به‌منظور توسعه نرم‌افزارهای اسلامی در استان قزوین عملی منطقی و معقول است، اگرچه در کوتاه‌مدت این سرمایه گزاری، سود در برندارد ولی با توجه به گرایش و ظرفیت استان، در آینده و به‌صورت بلندمدت سود ایجاد می‌شود.
انتهای پیام

captcha