راهپیمایی «حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3810261
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۰

راهپیمایی «حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی» در یزد برگزار می‌شود

گروه سیاسی ــ جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از مردم شریف استان برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه دعوت کرد.

راهپیمایی «حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی» در یزد برگزار می‌شودسعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از مردم شریف استان برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه 20 اردیبهشت ماه دعوت کرد.
زارع گفت: چندین سال است مذاکرات هسته‌ایی و توافق در خصوص برجام انجام شده است و کشور ایران به حداکثر تعهدات پایبند بوده و حسن نیت خود را نشان داده است و سال گذشته با خروج رذیلانه آمریکا پلید و بد قولی کشورهای اروپایی از برجام مواجه شد.
وی ادامه داد: در این مدت آمریکا تحریم‌های ظالمانه خودش را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روانی تشدید کرد و آحاد ملت سلحشور و غیور ایران اسلامی را هدف آماج تحریم‌های ظالمانه خود قرار داد که به توفیق الهی ملت مقاوم علی زغم همه سختی‌ها و تنگناهای ناشی از تحریم‌ها و ضعف مدیریت داخلی ان‌شاءالله با حفظ وحدت و انسجام ملی حضور پرشورتر از قبل را در صحنه خواهند داشت و به این شکل بر سختی‌ها فاق می‌آیند و با شکست سنگین دیگر دشمن را بر خاک ذلت خواهند نشاند.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در این رابطه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از عموم مردم شریف و متدین و مقاوم سراسر استان برای شرکت در راهپیمایی سراسری و نمایش پشتوانه مردمی تصمیم اخیر مسئولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی که مقابله به مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بدقولی‌های طرفین مذاکره است دعوت می کند.
زارع افزود: این راهپیمایی از مسجد ملااسماعیل به سمت خیابان قیام انجام خواهد شد و در مسجد ریگ مراسمی برگزار می‌شود که ان‌شاءالله حضور فعالانه آحاد مردم خصوصا جوانان همیشه در صحنه را شاهد باشیم.

انتهای پیام

captcha