برگزاری «جشن آرزوها» در سمنان
کد خبر: 3811471
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

برگزاری «جشن آرزوها» در سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از برگزاری جشن آرزوها در شهرستان‌های استان سمنان خبر داد و گفت: آرزوی ۸۰۰ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دستان سخاوتمند مردم سمنان در جشن آرزوها برآورده می‌شود.

برگزاری «جشن آرزوها» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدجواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان امروز، 24 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن آرزوها در شهرستان‌های استان سمنان خبر داد و افزود: آرزوی ۸۰۰ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دستان سخاوتمند مردم سمنان در جشن آرزوها برآورده می‌شود.

وی ادامه داد: درخت آرزوها نمادی از نیازهای کوچک و بزرگ کودکان یتیم و نیازمند است که به هر شاخه آن، آرزویی در نامه  نوشته می‌شود و کودکان از خیرین می‌خواهند با دست‌های سخاوتمند شان، آرزوها را برآورده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه آرزوهای این تعداد کودک یتیم و نیازمند در قالب نامه‌هایی که توسط خود آنان نوشته و جمع‌آوری شده که خیران با انتخاب هر یک از این دست نوشته‌ها، آرزوی آن‌ها را برآورده می‌کنند، یادآور شد: بعد از مشخص شدن آرزو و نیاز این کودکان، خیران می‌توانند نسبت به برآورده کردن و تهیه آن اقدام و خودشان آن را به این کودکان تحویل دهند.

به گفته وی، تهیه سبد کالا برای 12 هزار و 200 خانوار، برپایی پایگاه‌های حامی‌یابی در 28 نطقه استان و 30 سفره اطعام، توزیع بیش از 30 هزار وعده غذایی گرم، اجرای طرح سبد مهربانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، طرح مفتاح‌الجنة از جمله برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان امسال است.

رضوی با بیان اینکه در سال گذشته حامیان استان سمنان هشت میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان به فرزندان خود در طرح محسنین، اکرام ایتام و شفا کمک کردند، یادآور شد: از این مجموع پنج میلیارد تومان کمک حامیان در طرح اکرام ایتام بوده است.

وی بیان کرد:  60 کودک بدون حامی در طرح محسنین استان سمنان شناسایی شده‌اند و تلاش بر این است این کودکان تا پایان ماه رمضان دارای حامی شوند.

انتهای پیام

captcha