مجموعه نمایشگاهی «ضیافت الهی» ویژه آستان امامزادگان منتشر شد
کد خبر: 3811853
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

مجموعه نمایشگاهی «ضیافت الهی» ویژه آستان امامزادگان منتشر شد

گروه جامعه ــ‌ مجموعه نمایشگاهی ضیافت الهی 98 از سری مجموعه‌های نمایشگاهی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه اکران در امامزادگان شاخص سراسر کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی اوقاف تولید و همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر کشور توزیع شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مجموعه نمایشگاهی ضیافت الهی ۹۸ از سری مجموعه‌های نمایشگاهی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه ویژه اکران در امامزادگان شاخص سراسر کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی اوقاف تولید و همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر کشور توزیع شد.
 
مجموعه نمایشگاهی ضیافت الهی اولین مجموعه نمایشگاهی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۹۸ است که در قالب ۱۲ تابلو نمایشگاهی منتشر شده است. این مجموعه توسط جلال محدثی با تلفیق نگارگری اسلامی و ایرانی طراحی شده است.
 
مجموعه ضیافت الهی به موضوعات قرآنی و تمرکز بر ۱۱ موضوع؛ پرهیز از لقمه حرام با عنوان «شاداب باش»، احترام به والدین با عنوان «مهربان باش»، عمل به دانسته‌ها با عنوان «عامل باش»، حفظ آبروی مؤمن با عنوان «مرد باش»، احسان و نیکوکاری با عنوان «بخشنده باش»، پرهیز از خشم با عنوان «بردبار باش»، عمل به قرآن با عنوان «بنده باش»، تقوی با عنوان «زلال باش»، پیروی نکردن از نادانسته‌ها با عنوان «آگاه باش»، امید و توبه با عنوان «امیدوار باش»، عاقبت بخیری با عنوان «مواظب باش» تولید شده است.
 
یادآوری می‌شود،‌ نسخه اصلی قابل چاپ این مجموعه نمایشگاهی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی راسخون و سایت مجتمع فرهنگی آموزشی اوقاف در دسترس قرار گرفته است.
 
انتهای پیام
captcha