گروه بینالملل ــ از ابتدای حمله نیروهای خلیفه حفتر به طرابلس تاکنون 66000 نفر از ساکنان این شهر اقدام به ترک منازل خود کردهاند. 
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی الإذاعه الجزائریه؛ از آغاز حمله نیروهای خلیفه حفتر به طرابلس تاکنون به دلیل وضعیت بد معیشتی، آسیبدیدگی زیرساختها و بمباران پایتخت، مردم این شهر مجبور به ترک منازل خود شدهاند.
بر اساس آخرین آمارها تاکنون بیش از 66 هزار نفر از مردم جنوب و جنوب غرب و اطراف طرابلس، شهر را ترک کردهاند.
در همین راستا احمد عبدالحکیم حمزه، گزارشگر کمیته ملی حقوق بشر در لیبی اظهار کرد: پناهندگان و مهاجران در وضعیت بدی به سر میبرند و با گسترش درگیری در مناطق مختلف، تعداد مهاجران نیز رو به افزایش است.
وی افزود: همیشه و در همه خشونتها و جنگها غیرنظامیان قربانیان اصلی بودهاند.
انتهای پیام