30 برنامه شاخص ویژه سوم خرداد در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3812640
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

30 برنامه شاخص ویژه سوم خرداد در اسدآباد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از برگزاری 30 برنامه شاخص ویژه سوم خرداد در این شهرستان خبر داد.

30 برنامه شاخص ویژه سوم خرداد در اسدآباد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، یزدان آزرمی در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد:این تعداد برنامه با همکاری دستگاه ها و ادارات ذی ربط شهرستان در سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر که به نام روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده برگزار خواهد شد.
وی غبارروبی مزار شهدا ،مسابقات ورزشی ،کارگاه های آموزشی سمن ها، نشست روشنگری ،نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، خاطره گویی دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران ،برگزاری زیارت عاشورا در مزار شهدا را از جمله برنامه های پیش بینی شده شهرستان در سوم خرداد عنوان کرد و افزود:رسانه ها و خبرنگاران در انعکاس و تبیین برنامه های سوم خرداد شهرستان از نقش موثری برخوردار خواهند بود.
آزرمی آزادسازی خرمشهر را نمونه ای بارز از رشادت، ایثار و از خودگذشتگی مردم غیور ایران اسلامی دانست و گفت: دفاع مقدس با همین رشادت و از خود گذشتگی ها توانست پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کند.
معاون فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه ایمان ، صلابت و پایمردی رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس موجب شکست دشمنان شد تصریح کرد: امروز تنها راه مقابله با استکبار جهانی داشتن ایمان قوی و پایمردی و صلابت است و این مهم موجب شده که دشمنان در مقابل ایران اسلامی عاجز باشند.
آزرمی با اشاره به اینکه سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، نمادی از اقتدار ملی ملت ایران در عرصه تاریخ انقلاب اسلامی است یاد آورشد:امروز آمریکای جهانخوار به دنبال ایران هراسی بوده و سعی برآن دارد با حربه های مختلف از رشد و پیشرفت ایران اسلامی ممانعت کند و در این شرایط کنونی همه ما با رسالت و وظیفه ای که بر دوش داریم به دور از حواشی باید در یک ید واحده و با انسجام و وحدت و مقاومت چون گذشته اجازه ندهیم که آمریکا به خواسته شوم خود برسد.
انتهای پیام

captcha