روزنامه نیجریه‌ای به استقبال روز قدس رفت
کد خبر: 3814597
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

روزنامه نیجریه‌ای به استقبال روز قدس رفت

گروه بین‌الملل ـ روزنامه «پیپلز دیلی»(Peoples Daily) نیجریه با انتشار مقاله‌ای با عنوان «روز جهانی قدس» به استقبال این روز رفت.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، روزنامه پُر تیراژ و سراسری «پیپلز دیلی»(Peoples Daily) نیجریه با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در ابوجا اقدام به چاپ مقاله‌ای به همین مناسبت کرد.

در این مقاله اشاره شده است: روز جهانی قدس به ابتکار جمهوری اسلامی ایران و پیشنهاد رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) در جمعه آخر ماه رمضان تعیین شده و سازمان همکاری اسلامی نیز آن را به عنوان روز همبستگی با مردم فلسطین و مخالفت با رژیم صهیونیستی پذیرفته است.

در بخشی دیگر آمده است: در این روز، مسلمانان و سایر پیروان ادیان الهی در سراسر جهان با انجام تظاهرات و راهپیمایی گسترده خواستار حل این مشکل بزرگ در جهان اسلام و دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین و توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه آنان می‌شوند.

در ادامه این مقاله از تمامی آزادی خواهان و طرفداران عدالت خواسته شده است با مشارکت در برنامه‌های روز جهانی قدس خواستار توقف خونریزی و جنایات رژیم صهیونیستی و اجرای عدالت در سرزمین‌های‌ اشغالی شوند.

انتهای پیام

captcha