آرزو دارم قرآن را به تنهایی کتابت کرده و به حرم امام رضا(ع) اهدا کنم
کد خبر: 3815064
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵

آرزو دارم قرآن را به تنهایی کتابت کرده و به حرم امام رضا(ع) اهدا کنم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ یک کاتب و خوشنویس قرآن عنوان کرد: آرزو دارم به زودی به یاری خداوند قرآنی را به تنهایی کتابت کرده و به حرم امام رضا(ع) اهدا کنم.

فاطمه هادیان، خوشنویس و کاتب جوان و خوش ذوق قرآن‌کریم در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتب و ملزومات قرآنی در گفت و گو با ایکنا اظهار کرد: 8 سالی است که به صورت رسمی در فعالیت‌های هنری و به طور ویژه در رشته خط فعال است.
وی با بیان اینکه خانواده و سپس استاد در قرار گیری او در این مسیر نقش مهمی داشته است، افزود: استاد جواد مومنی به عنوان یکی از اساتید برتر حوزه کتابت قرآن در استان، در جهت آموزش فنون خوشنویسی به اینجانب تلاش بسیار داشتند.
هادیان با اشاره به اینکه یکی از اعضای گروه خوشنویسی استاد جواد مومنی است افزود: به لطف خداوند و ائمه اطهار در کتابت 2 قرآن نویس اهدایی به حرم مطهر حضرت عباس(ع) و امام علی(ع) یکی از 116 کاتب قرآن بوده‌ام.
وی با اشاره به اینکه بیشتر آثار خطاطی شده توسط وی، آیات قرآن است، گفت: به لطف خداوند در چند جشنواره و نمایشگاه حائز رتبه برتر شده ام که می‌توان به مقام سوم جشنواره «هنر ماندگار» در رشته خط ثلت و مقام دوم چشنواره در امتداد نور در رشته خط نسخ اشاره کرد.
این کاتب جوان و خوش ذوق قرآن با اشاره به اینکه بیشتر آثار خطاطی شده توسط بنده با خط نسخ و مرتبط با آیات قرآن است، عنوان کرد: موفقیت‌هایم و هر آنچه در زندگی کسب نموده‌ام همه از برکت قرآن بوده است، در این بین «آرامش» مهمترین دستاورد برایم در انس با قرآن بوده است.
وی هدف از کتابت و خوشنویسی را، رسیدن به نقطه ای عنوان می‌کند که خود به تنهایی بتواند قرآنی را کتابت کند ابراز کرد: آرزو دارم به زودی به یاری خداوند قرآنی را به تنهایی کتابت کرده و به حرم امام رضا(ع) اهدا کنم.
هادیان با اشاره به اینکه استقبال از غرفه خوشنویسی او خوب است، عنوان کرد: بسیاری از بازدید کنندگان آثار خطاطی‌ام را پسندیده و سفارش کار می‌دهند که بی‌شک این نیز از برکات خود قرآن است.

آرزو دارم قرآن را به تنهایی کتابت کرده و به حرم امام رضا(ع) اهدا کنمآرزو دارم قرآن را به تنهایی کتابت کرده و به حرم امام رضا(ع) اهدا کنمآرزو دارم قرآن را به تنهایی کتابت کرده و به حرم امام رضا(ع) اهدا کنمآرزو دارم قرآن را به تنهایی کتابت کرده و به حرم امام رضا(ع) اهدا کنمآرزو دارم قرآن را به تنهایی کتابت کرده و به حرم امام رضا(ع) اهدا کنم
انتهای پیام

captcha