حضور معنادار در روز قدس؛ پاسخی به یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه آرمان فلسطین
کد خبر: 3815124
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
محمدرضا عارف بیان کرد:

حضور معنادار در روز قدس؛ پاسخی به یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه آرمان فلسطین

گروه سیاسی ــ رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به خاص بودن شرایط راهپیمایی روز قدس امسال در مقایسه سال‌های قبل گفت: یاوه‌گویی‌ها و تهدیدهای ترامپ علیه ایران و اقدامات ضد فلسطینی او به خاطر نگرانی از اسلام است. لذا حضور باشکوه و جدی ملت ایران و سایر مسلمانان در راهپیمایی امسال این پیام را به ترامپ می‌دهد که نمی‌تواند آرمان‌های امت اسلامی را به پای منافع صهیونیست‌ها به راحتی زیر پا بگذارد.

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت: اگر روند سال‌های گذشته ادامه پیدا کند، که این چنین هم خواهد بود، قطعاً مردم ایران حضوری معنادار و جدی در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: روز قدس در حقیقت روز میثاق امت اسلامی با خواسته آرمانی جهان اسلام، آزادسازی قدس، است و ملت انقلابی ایران در پیگیری این آرمان طی چهل سال گذشته پیشتاز و با رفتارش الگویی برای سایر مسلمانان بوده‌ است.

عارف اظهار کرد: شرایط امسال هم به نظر من خاص‌تر از قبل است و یاوه‌گویی‌ها و تهدیدهای ترامپ علیه ایران و اقدامات ضد فلسطینی او متوجه اسلام است و او نگران روند سریع اسلام‌گرایی در منطقه است.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان کرد: امیدوارم مردم ایران با حضور باشکوه و جدی خودشان تودهنی معناداری به ترامپ بزنند تا بداند نمی‌تواند با امت اسلام و مردمی که متمسک به قرآن و عترت هستند هرگونه که دلش بخواهد رفتار کند و آرمان‌های جهان اسلام را به پای منافع صهیونیست‌ها به راحتی زیر پا بگذارد.

انتهای پیام

captcha