تخصیص ۱۷۲ میلیون تومان بودجه قرآنی به فارس/ عدم تشکیل اتحادیه مدغم کشوری؛ دلیل بلوکه‌شدن بودجه
کد خبر: 3815218
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

تخصیص ۱۷۲ میلیون تومان بودجه قرآنی به فارس/ عدم تشکیل اتحادیه مدغم کشوری؛ دلیل بلوکه‌شدن بودجه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تخصیص ۱۷۲ میلیون تومان بودجه قرآنی به این استان خبر داد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، آخرین بودجه قرآنی تخصیص یافته به این استان را 172 میلیون تومان اعلام كرد و گفت: این بودجه مربوط به سال گذشته است كه از سوی وزارتخانه تخصیص یافته است.

دلیل بلوكه شدن بودجه‌های قرآنی
وی در پاسخ به چرایی عدم توزیع و تخصیص این بودجه را میان نهادها و مؤسسات و دستگاه‌های قرآنی در استان گفت: این مشكل به دلیل عدم تشكیل اتحادیه مدغم كشوری برمی‌گردد؛ با توجه به اینكه اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی در استان‌ها تشكیل شدند اما در تهران تشكیل نشد، این مسئله باعث شد كه بودجه‌های قرآنی استان‌ها به نوعی بلوكه شوند.

اتحادیه مدغم فارس گزارش مالی ارائه دهد
نداف اظهار كرد: در استان فارس اگر بتوانیم با اتحادیه فعلی تسویه حساب كنیم و آنان به ما گزارش مالی ارائه دهند،‌ این بودجه قرآنی را پرداخت خواهیم كرد.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس این نكته را یادآور شد كه این بودجه قرآنی مربوط به 3 كمیسیون تبلیغ و ترویج، آموزش عمومی و پژوهش شورای توسعه فرهنگ قرآنی است.
انتهای پیام

captcha