اجرای برنامه‌های فرهنگی روز جهانی قدس در شهر زیرزمینی
کد خبر: 3815677
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

اجرای برنامه‌های فرهنگی روز جهانی قدس در شهر زیرزمینی

گروه جامعه ــ همزمان با روز جهانی قدس برنامه‌های فرهنگی از جمله اجرای نمایش میدانی مردان نقره‌ای در ایستگاه‌های متروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شركت بهره‌برداری متروی تهران؛ مدیریت ارتباطات شركت بهره‌برداری مترو اعلام کرد: روز جمعه دهم خردادماه 98 در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان، برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت روز قدس در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌كند.

هدف از اجرای این برنامه‌ها، آشنایی بیشتر با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و تقویت روحیه استكبارستیزی با محوریت قدس و فلسطین است.

همزمان با روز جهانی قدس، مسافران و شركت‌كنندگان در راهپیمایی این روز شاهد اجرای نمایش میدانی مردان نقره‌ای با انجام حركات مفهومی و نمادین مرتبط با فلسطین، اجرای سرود و همخوانی توسط گروه های دانش آموزی با موضوع روز قدس و نیز اجرای پرده خوانی و تبیین روند اشغال سرزمین فلسطین از زمان اشغال خواهند بود.
به منظور نشان دادن مظلومیت ملت فلسطین و واقعیت پشت پرده حمایت‌های استكبار جهانی از رژیم اشغالگر قدس درایستگاه های مسیر راهپیمایی نمایشگاه‌های عكس و كاریكاتور با عنوان «حقوق بشر آمریكایی» برپا می شود. همچنین پرچم كشورهای جهان اسلام با محوریت فلسطین، در ایستگاه های پرتردد برافراشته می‌شود.
شركت بهره برداری متروی تهران در این روز با توزیع سربند مقاومت كه مزین به شعار «سرباز 2040» در میان كودكان و نوجوانان از آنها نسبت به شركت در پویش به سوی قدس دعوت و در خواست می شود تصاویر خود را در مسابقه ای كه به همین منظور اجرا می گردد ارسال كرده و برنده جوایز ویژه این پویش شوند.
 طراحی و رسم پرچم رژیم اشغالگر قدس در مسیر حركت مسافران، تهیه و پخش نماهنگ، ایجاد فضای بصری مناسب با روز جهانی قدس از تمامی نمایشگرهای ایستگاه ها از دیگر برنامه‌هایی است كه به مناسبت روزجهانی قدس در مترو اجرا می‌شود.

انتهای پیام 

captcha